PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o grupe pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2004-09-15 21:43:54
    Temat: pytanie o grupe pl.praca.oferowana
    Od: "praca w Holandii" <p...@v...pl>

    Czy komuś udało się dać ogłoszenie na grupę pl.praca.oferowana?
    Starałam się to uczynić od ponad tygodnia i wysłać takie ogłoszenie jak to,
    które tutaj zamieściłam, ale niestety nie ukazało się tam do tej pory.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-16 05:43:13
    Temat: Re: pytanie o grupe pl.praca.oferowana
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) praca w Holandii zapodał(a):Towarzysz(ka) praca w Holandii
    zapodał(a):
    > Czy komu? udało się dać ogłoszenie na grupę pl.praca.oferowana?
    > Starałam się to uczynić od ponad tygodnia i wysłać takie ogłoszenie jak
    > to, które tutaj zamie?ciłam, ale niestety nie ukazało się tam do tej pory.
    > pozdrawiam

    ustaw deklarację kodowania i pewnie się uda.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 3. Data: 2004-09-16 06:22:23
    Od: "Andrzej" <a...@p...spam.interia.pl>

    "praca w Holandii" <p...@v...pl> wrote in message
    > Czy komuś udało się dać ogłoszenie na grupę pl.praca.oferowana?
    Polecam Ci serwis http://www.praca.pl - za darmo można zamieścić
    ogłoszenie,
    które ukazuje się zwykle w ciągu kilku godzin. Już dziś liczba ogłoszeń tam
    pojawiających
    się przewyższa znacznie liczbę ogłoszeń na pl.praca.oferowana.

    --
    andrew

  • 4. Data: 2004-09-16 06:40:16
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > ustaw deklarację kodowania i pewnie się uda.

    Nie uda sie.
    Za malo danych w ogloszeniu.
    Tak na pierwszy rzut oka: brak wymagan, bo dosw. to zadne wymaganie, brak
    danych o formie zatrudnienia.
    Polecam autorowi przeczytanie FAQ ppo.
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    m.

  • 5. Data: 2004-09-16 16:52:57
    Od: "praca w Holandii" <p...@v...pl>

    dzięki, postaram się tam dać i coś jeszcze dopisać do wymagan i może pójdzie
    na onecie także?
    :-)