PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poczta Polska

  • 1. Data: 2004-09-16 06:36:15
    Temat: Poczta Polska
    Od: "Matthew" <m...@u...pl>

    Staram się o pracę w RUP na stanowisko informatyka. Czy ktoś pracował(je) w
    ww. instytucji, ewentualnie był na rozmowie kwalifikacyjnej? Może zna
    warunki pracy/płacy. Jak się tam pracuje?
    Wszelkie info mile widziane.
    Z góry dzięki

    Matthew

  • 2. Data: 2004-09-16 07:53:25
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: "Mumin*" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > pracował(je) w ww. instytucji, ewentualnie był na rozmowie
    > kwalifikacyjnej? Może zna warunki pracy/płacy. Jak się tam pracuje?

    To oni mają jeszcze informatyków? Myślałem, że PostData sie nimi teraz
    "opiekuje"

    --
    Pozdrawiam, Mumin
    GG#geml fmrfp cvrp qjn qmvrjvrp qjn fvrqrz

  • 3. Data: 2004-09-16 18:40:29
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <cibgup$j0i$1@nemesis.news.tpi.pl> "Mumin*" <g...@p...onet.pl>
    writes:
    >From: "Mumin*" <g...@p...onet.pl>
    >Subject: Re: Poczta Polska
    >Date: Thu, 16 Sep 2004 09:53:25 +0200
    >
    >To oni mają jeszcze informatyków? Myślałem, że PostData sie nimi teraz
    >"opiekuje"

    To przestali juz uszczesliwiac Poczte Polska?

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 4. Data: 2004-09-22 08:40:25
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Matthew napisał(a):

    > Staram się o pracę w RUP na stanowisko informatyka. Czy ktoś
    > pracował(je) w ww. instytucji, ewentualnie był na rozmowie
    > kwalifikacyjnej? Może zna warunki pracy/płacy. Jak się tam
    > pracuje? Wszelkie info mile widziane.

    bedziesz musial kupowac podreczniki i zalozyc sobie konto w banku
    pocztowym ;)

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna