PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie

  • 1. Data: 2004-09-15 19:50:13
    Temat: Wypowiedzenie
    Od: "Pikawa" <p...@t...pl>

    Witam
    Czy mozna dąc wypowiedzenie np. dnia 16.IX.2004 ale z dniem 31.XII.2004 ??
    Wiem ze minimum to 1 miesiac ale nie mam pojecia czy mozna ponad 3 miesiace.

  • 2. Data: 2004-09-17 16:53:04
    Temat: Odp: Wypowiedzenie
    Od: "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl>

    to tak samo, jakbyś złożył papier w ostatnim dniu września
    będziesz pracował jeszcze pełen październik, listopad i grudzień (3 m-czny
    okres wypowiedzenia)
    czyli skutek wypowiedzenia jest 31 grudnia
    ale warto jeszcze przejrzeć dokładnie umowę

    pozdrawiam

    Użytkownik Pikawa <p...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cia6ec$e9a$...@a...news.tpi.pl...