PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop na żądanie po 180 dniach zwolnienia lekarskiego ?

  • 1. Data: 2004-09-15 20:37:32
    Temat: Urlop na żądanie po 180 dniach zwolnienia lekarskiego ?
    Od: "Lukas P" <w...@W...gazeta.pl>

    Mam prosbe czy mozecie mi pomoc w rozwiazaniu nastepujacego problemu
    nie ukrywam rozmawialem z kilkoma prawnikami rowniez z Panstwowej Inspekcji
    Pracy i roznie to interpretuja
    W dniu 24 wrzesnia (piatek) konczy mi sie zwolnienie lekarskie (bede
    chorowoal dokladnie 180 dni)
    W dniu 27 wrzesnia(poniedzialek) mam sie wstawic w pracy ( nawet mam jechac w
    delegacje do innego miasta
    I tu pytanie do WAS czy moge od 27 wrzesnia do 30 wrzesnia wziaśc urlop na
    żadanie(4 dni lącznie) i w pracy stawic sie dopiero 1 października
    Z gory dzieki za odpowiedz jesli bedzie to poparte jakimis paragrafami
    rozporzadzeniami to tym bardziej bede wdzieczny

  • 2. Data: 2004-09-16 05:19:28
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-09-15, Lukas P <w...@W...gazeta.pl> wrote:
    > W dniu 27 wrzesnia(poniedzialek) mam sie wstawic w pracy ( nawet mam jechac w
    masz się WSTAWIĆ w pracy? po tak długiej chorobie? to nie PIP tylko
    SANEPID zawołaj, to szkodliwe :-)

    > I tu pytanie do WAS czy moge od 27 wrzesnia do 30 wrzesnia wziaśc urlop na
    > żadanie(4 dni lącznie)
    A urlopu na żądanie nie przysługuje 3 dni czasem?

    pozdr,
    Kender

    --
    "Come on, Doc. Give a good blow."
    Kaylee in "Out Of Gas" Episode, Firefly

  • 3. Data: 2004-09-17 11:49:56
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    po pierwsze po nieobecnosci chorobowej dluzszej niz 30 dni musisz na nowo
    zrobic badania lekarskie do pracy.
    po drugie jaki widzisz zwiazek pomiedzy L4 a urlopem? Zaden. To sa rozne
    swiadczenia, urlop na podst art 167 KP (na zadanie) masz prawo wziac zawsze-
    przeciez jestes nadal zatrudniony, wiec urlop ci przysluguje. Dodatkowo
    bedziesz tez musial wykorzystac "normalny" urlop jesli jeszcze tego nie
    zrobiles- najpozniej do 15 marca 2005r, przy czym jeden z okresow urlopowych
    musi miec co najmiej 14 dni kalendarzowych dlugosci (nie mylic z dniami
    roboczymi)