PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o delegacje › Re: pytanie o delegacje
    From: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie o delegacje
    Date: Fri, 15 Jun 2007 23:15:51 +0200

    Mniej więcej.

    Tylko z oświadczeniem pracownika, że faktycznie poniósł koszt dojazdów
    (jest to ryczałt na nieudokumentowane dojazdy komunikacją miejscową).

    Tylko wtedy, kiedy pracodawca kieruje pracownika wyraźnie na wyjazd
    służbowy samochodem.
    Dla pojemności skokowej silnika powyżej 900 cm3 - 0,7846 zł/km. Jeżeli w
    danym zakładzie pracy nie przyjęto inaczej - należy dowiedzieć się u
    źródła.

    >Czyli lipa. Dostane 4,60 zl dziennie za to że nie będzie mnie 2
    >tygodnie w domu.

    Delegacja (najbardziej zagraniczna) jest super interesem dla pracownika,
    jeśli został wysłany prywatnym autem i nie zapewniono mu posiłków.
    Dostajesz za zwrot podróży stawkę wiele większą niż faktycznie się ponosi
    (0.7846 jest wzięta przez sejm z kosmosu chyba). Dieta 23 zł za dobę to
    nie jest dużo, ale więcej niż zauważone przez Ciebie 4,60.

    > A wiesz może jak wyglada kwestia poinformowania pracownika
    > o takim wyjezdzie? w moim przypadku bylo tak ,ze dzisiaj 5 minut przed
    > koncem pracy dostalem telefon ze od poniedzialku pracuje w warszawie
    > prze conajmniej 2 tygodnie. czy wedle prawa pracy mozna tak zrobic?

    Nie, upomnij się o polecenie wyjazdu służbowego z zaznaczeniem terminu i
    środka lokomocji.

    Pozdrawiam
    Asias