PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie o delegacje › Re: pytanie o delegacje
  • Data: 2007-06-15 12:30:47
    Temat: Re: pytanie o delegacje
    Od: "PioPio" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dzieki za info
    > Czyli lipa. Dostane 4,60 zl dziennie za to =BFe nie b=EAdzie mnie 2
    > tygodnie w domu. Wola=B3bym dac pracodawcy to 4,60 dziennie i siedziec
    > na miejscu. A wiesz mo=BFe jak wyglada kwestia poinformowania pracownika
    > o takim wyjezdzie? w moim przypadku bylo tak ,ze dzisiaj 5 minut przed
    > koncem pracy dostalem telefon ze od poniedzialku pracuje w warszawie
    > prze conajmniej 2 tygodnie. czy wedle prawa pracy mozna tak zrobic?

    Według mnie można, ale może sa jakieś przepisy normujące wysyłanie na
    delegacje. Powinieneś przed wyjazdem otrzymać "polecenie wyjazdu służbowego"
    gdzie podstawowe informacje są zawarte. Kiedyś taki druczek trzeba było
    opieprzątkować na wyjeździe w miejscu do którego zostałeś wysłany ale z tego
    co pamiętam już tego robić nie trzeba.

    Pozdrawiam
    PioPio