PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie do informatyków i "informatyków" › Re: pytanie do informatyków i
    From: "Darek" <d...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pytanie do informatyków i
    Date: Wed, 21 Aug 2002 18:13:47 +0200

    > Na twoim miejscu nie zapisywał bym się od razu do jakiejś szkoły, bo stracisz
    > pieniądze i pozyskasz bezwartościowy papier. Najpierw spróbuj samodzielnie.
    > Mówisz, że pracujesz na jakiejś bazie danych. Ustal jaka to baza danych,
    > spróbuj ją zdobyć (często producenci dają wersje demo lub ewaluacyjnie) i
    > spróbuj samodzielnie poszerzyć wiedzę na ten temat. Jest dużo literatury na
    > ten temat i to także w języku polskim. Spróbuj zdefiniowanie i samodzielnie
    > rozwiązać jakiś problem. Zacznij czytać literaturę informatyczną. Jest ocean
> [...]

    I tak i nie. Ale bardziej nie, bo po prostu objetosc glowy jest skonczona. A i tak
    najlepsze miejsca sa po znajomosci :P

    Ja bym polecil raczej zdobycie jakiejkolwiek pracy jako informatyk - to
    najtrudniejsze.
    Zrobienie w miedzyczasie dowolnych studiow informatycznych - proste...
    I harowanie jak wol po 150% normy przez 1,5 rok i zrobienie w tym czasie certyfikaty
    informatyczne (MS, Cisco, inne...).

    Po tym czasie masz:
    1) Doswiadczenie + swoja wiedze
    2) Papierek panstwowy
    3) Papierek 'informatyczny'
    4) Szacunek procodawcy ('dobra opinia') i opinie 'jelenia' co robi wszystko co mu
    kaza :P
    5) Aha i nie ma dla Ciebie zlych projektow - w kazdym czegos sie nauczysz... Grunt to
    potem dobrze opisac i sprzedac :D

    Jak Ci starczy czasu to mozesz jeszcze uczyc sie w miedzyczasie jezykow - znaczy tak
    by pisac po angielsku a nie tylko RTFM...

    No i czytanie www.idg.pl oraz ComputerWorlda - otwiera troche horyzonty...

    D.