PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie do GC

  • 1. Data: 2002-04-29 13:25:48
    Temat: pytanie do GC
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Rozpocznę za niedługo pracę w Niemczech. Jestem żonaty, ale żona
    przynajmniej na razie nie wyjedzie (czyli mam I klase podatkowa). Czy mozna
    zameldowac zonę w Niemczech pomimo, ze dalej bedzie pracowac w Polsce (lub
    chwilowo w innym kraju UE) i tym samym przeskoczyc do III klasy podatkowej?

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2002-04-29 14:20:43
    Temat: Re: pytanie do GC
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Jacek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zameldowac zonę w Niemczech pomimo, ze dalej bedzie pracowac w Polsce (lub
    > chwilowo w innym kraju UE) i tym samym przeskoczyc do III klasy

    oficjalnie: nie wiem....
    nieoficjalnie: melduj jak najszybciej :-)

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 3. Data: 2002-04-29 14:22:48
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    Nie mozna, mnie sie nie udalo. Musi mieszkac rowniez w Niemczech. Nie wiem
    jak w innych urzedach, ale u mnie wymagali jej obecnosci przy meldowaniu.
    Nie pomogla sciema ze jest w ciazy (chociaz rzeczywiscie jest). Mozesz
    jednak sprobowac.

  • 4. Data: 2002-04-29 15:05:07
    Od: "Grzegorz Z." <k...@p...onet.pl>

    "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm> napisal:

> [...]
    > wiem jak w innych urzedach, ale u mnie wymagali jej obecnosci przy
    > meldowaniu. Nie pomogla sciema ze jest w ciazy (chociaz rzeczywiscie

    a nie mogla by przyjechac na jakis tydzien i wciagu tego tygodnia sie
    zameldowac a potem wrocic ??? :)
    a po zameldowaniu to nikt cie nie sprawdza czy zona jest w de czy
    gdziekolwiek indziej! a nawet jak by sie cos czepiali to co na urlopie byc
    nie moge gdzies??

    --
    Pozdrowka /Ż\ŻŻ/
    |<illservice | -/-
    \__/__

  • 5. Data: 2002-04-29 15:13:33
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm> wrote in message
> [...]
    > jak w innych urzedach, ale u mnie wymagali jej obecnosci przy meldowaniu.
    > Nie pomogla sciema ze jest w ciazy (chociaz rzeczywiscie jest). Mozesz

    oj... przecież musisz z nią właśnie pojechać i z wizą na 3 mies z pl,
    zameldować, potem załatwić wizę na 5 lat i wtedy ci zmieniają grupę na 3cią,
    da się to w ciągu dnia załatwić (gdy masz już wizę z pl)

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 6. Data: 2002-04-29 15:28:07
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "Slavo" <s...@g...net> wrote in message news:aajnv7$e2b$1@news.onet.pl...
> [...]
    3cią,
    > da się to w ciągu dnia załatwić (gdy masz już wizę z pl)

    chodzi oczywiście o wizę dla żony

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 7. Data: 2002-04-29 17:48:50
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    Chyba zartujesz,
    jak mozesz tak dlugo wytrzymac bez zony???

    Przeciez to ona powinna do Ciebie przyjezdzac
    i wtedy moze sie u Ciebie zameldowac!!!

    Przeciez w ten sposob darujesz
    panstwu niemieckiemu kupe szmalu!!!!!!!!(chyba masz zu duzo :-)

    posdrofka
    Thomas, Hamburg

    aajkvo$b3jek$...@I...news.dfncis.de...

  • 8. Data: 2002-04-30 06:11:36
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > a nie mogla by przyjechac na jakis tydzien i wciagu tego tygodnia sie
    > zameldowac a potem wrocic ??? :)

    Wybacz, ale moja zona jest w siodmym miesiacu ciazy. Chyba nie za
    wiele mogla podrozowac. Teraz juz jest ok. Jest takze w Niemczech, a
    ja mam Steuerklasse III.

  • 9. Data: 2002-04-30 06:12:40
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > chodzi oczywiście o wizę dla żony
    >
    > --
    > pozdrówka, Slavo

    Dzieki Slavo, ale juz wszystko zalatwione. To byl tylko pierwszy miesiac.
    Teraz jest juz ok. Dostalem pierwsza wyplate z Steuerklasse III

  • 10. Data: 2002-04-30 19:46:19
    Od: "Beny" <j...@y...com>

    "Thomas Ochmann" <t...@a...de> wrote in message
> [...]
    > i wtedy moze sie u Ciebie zameldowac!!!
    >
    > Przeciez w ten sposob darujesz
    > panstwu niemieckiemu kupe szmalu!!!!!!!!(chyba masz zu duzo :-)

    :))))

    Fe, fe, fe
    Ladnie to tak namawiac kolege do calkiem polskich obyczajow kombinowania :)

    Stary zalatwiaj zonie wize na 3 miesiace (nie sama w konsulacie w Polsce to
    zalatwi)
    Niech ci poda przez znajomych paszport, zalatw jej wize na 5 lat (jak to dla
    GC), a potem
    podjedzie do ciebie na dluzszy weeken i sprawa do zalatwienia w ciagu 1,5
    godz w twoim ratuszu (Rathause).

    Prawda jest ze moja siedziala w poczekalni, ale zameldowali mi ja tylko za
    okazaniem paszportu - Zufall :) czy cus ?

    Pozdr.
    Beny