PracaGrupypl.praca.dyskusje › ==>> przyszłośc informatyka <<==

  • 1. Data: 2002-03-09 21:34:06
    Temat: ==>> przyszłośc informatyka <<==
    Od: "klimb@" <k...@p...fm>

    Witam !!!
    Można powiedzieć że jestem początkującym informatykiem i chciałbym zasięgnąć
    opinii grupowiczów w co należy zainwestować jeśli chodzi o naukę:
    myślałem o programowaniu w javie i c++ a także o nauce tworzenia stron www
    html, dhtml, php
    co wy o tym myślicie jeśli macie jakieś propozycje lub rozeznanie w ryku to
    w naukę czego warto inwestować ???
    dzięki z góry z odpowiedzi!!!

  • 2. Data: 2002-03-10 01:28:26
    Temat: Re: ==>> przyszłośc informatyka <<==
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "klimb@" <k...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > html, dhtml, php
    > co wy o tym myślicie jeśli macie jakieś propozycje lub rozeznanie w ryku

    Rob to co lubisz, jezeli masz zamiar wyjechac do stanow to najlepszym
    wyborem bylaby nauka AHDLa, kolesie niezle zarabiaja, a i moze jakas
    internetowa lodowke bys zaprojektowal ;))

  • 3. Data: 2002-03-10 11:16:30
    Od: w...@k...net.pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) klimb@ napisal(a) Sat, 9 Mar 2002 22:34:06 +0100:
> [...]
    >opinii grupowiczów w co należy zainwestować jeśli chodzi o naukę:
    >myślałem o programowaniu w javie i c++ a także o nauce tworzenia stron www

    Uczenie robienia stron WWW to przyszlosci raczej nie ma.
    Natomiast jesli juz koniecznie chcesz zostac informatykiem,
    to cwicz Jave (C, programowanie systemowe UNIX to podstawa).

    Acha, i pamietaj: nigdzie nie jest napisane, ze
    przez cale zycie, ktos bedzie chcial zatrudnic akurat
    Ciebie na programiste.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 4. Data: 2002-03-10 12:21:31
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Uczenie robienia stron WWW to przyszlosci raczej nie ma.
    > Natomiast jesli juz koniecznie chcesz zostac informatykiem,
    > to cwicz Jave (C, programowanie systemowe UNIX to podstawa).

    HTML jako jakas glowna specjalizacja nie ma sensu ( duza konkurencja, rozne
    automaty generujace ), ale znajomosc HTMLa w obecnych czasach to podstawa,
    bo wiele roznych systemow wiaze seio z siecia i trzeba chociaz wiedziec z
    czym to sie je. Troche inaczej bym widzial sprawe jesli chodzi o php, asp,
    czy jsp - nie wiadomo ktory z nich bedzie wiodacym skryptem server-side, ale
    tak samo nie wiadomo, czy za kilka lat znaczenie bedzie miala Java, a C to
    moze zupelnie wymrze. Programowanie systemowe UNIXa, to IMHO dzialalnosc
    hobbystyczna i sluzaca ogolnemu poznaniu tego systemu.

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2002-03-11 07:18:29
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    macso wrote:

    > nie znam się na programowaniu ani projektowaniu ale jak na to patrzę to mnie
    > się coś nie zgadza. Jak to niby projektant ma nie nadążać?? Ten to dopiero
    > musi być
    > na czele peletonu a nawet przed :))
    > No bo kto temu murzynowi powie co i jak robić ?? Co z tego że murzyn będzie
    > miał
    > w małym palcu wszystko. Jak na projekcie będą jakieś stare rozwiązania to
    > przecież
    > nowych nie zastosuje ( no chyba że zmieni projekt).

    Czesciowo tak, czesciowo nie. Architekt nie zawsze musi wiedziec z
    jakiego betonu zrobia podloge, czy sciane. Nieraz mu to potrzebne, nie
    raz niepotrzebne. Jednak najczesciej wyboru technologii trzeba juz
    dokonac na etapie projektowania.
    Powienien tez wiedziec co robia jego 'murzyni', zeby go w ciula nie
    robili :)

    Pozdrowka
    Pawel

  • 5. Data: 2002-03-11 07:18:29
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "klimb@" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > html, dhtml, php
    > co wy o tym myślicie jeśli macie jakieś propozycje lub rozeznanie w ryku

    Akurat masz szanse. Wchodzi aktualnie VisualStudio.NET. Za kilka lat bedzie
    to dominujaca platforma, ktora wyeliminuje większosć tego co dziś uczą na
    uczelniach i kursach. Zacznij się tego uczyć (C# i VB.NET), a po pewnym
    czasie będziesz bardzo konkurencyjny.

    Wiesiek

  • 7. Data: 2002-03-11 10:40:20
    Od: <g...@p...com>

    > coz to jest?? czym sie rozni od normalnego cv?

    Pewnie, zeby nic nie omijac i pisac o wszystkim co mialo miejsce w
    zyciu.

    > jak chca pelna wersje
    > cv to czy slac rowniez list motywacyjny?

    A kaza?

    Pawel

  • 8. Data: 2002-03-11 16:37:29
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Mar 2002 09:00:03 +0100, "Ketlif" <q...@p...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

    >Jestem na IV roku studiow Pedagogiki Specjalnej.
    >Mam ogromne doswiadczenie praktyczne w opiece nad dziecmi specjalnej troski.
    >
    >Bardzo chcialbym wyjechac na kilka miesiecy lub nawet rok do pracy za
    >granica (najchetniej w UK, Irlandii, Belgii Holandii lub Australii).
    >W jaki sposob dotrzec do ludzi potrzebujacych mojej pomocy?

    Jeśli chcesz pracować w swoim zawodzie, to powiem tylko jedno:
    - w obcym języku dogadać się jest trudno nawet z normalnymi, zdrowymi dziećmi.

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 9. Data: 2002-03-11 16:40:16
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 11 Mar 2002 08:18:29 +0100, Wiesław Wronowicz
    > <w...@p...com> wklepał(-a):

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że będzie to dominująca platforma? I w
    jakich
    > zastosowaniach?
    > Czy asemblery i C na mikrokontrolerach też odejdą w zapomnienie? Wszystko
    > będziemy sterować z pulpitu Windowsa?

    No nie aż tak.;)
    Mikrokontrolery to oddzielny segment rynku.

    Wiesiek

  • 10. Data: 2002-03-11 16:59:06
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    On Mon, 11 Mar 2002 01:39:15 +0100, Krzysztof Krajewski
    <tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl> wrote:
    [ciach...]
    >1. Rządząca lewica ma wpływ na media (radio, telewizja - czyt.
    >2. Rządząca lewica ustalają kto i czego ma się uczyć w państwowych
    >3. Rządząca lewica przekonuje obywateli poprzez media-tubę i szkoły do
    Plapla pla baju baj
    Pokaz mi tedy taka prawice co sie bedzie zajmowac tym aby
    jutro,pojutrze,w przyszlym roku, za 10 lat bylo nam lepiej zamiast
    zajmowac sie przyznawaniem orderow kolejnym dziadkom, uchwalaniem
    rezolucji i przepisow wygodnym co po niektorym.

    NIE MA

    jak taka bedzie to pierwszy na nia zaglosuje, nawiasem mowiac u nas ci
    co mowia ze sa prawicowi to sa lewicowi a ci co lewicowi sa bardziej
    prawicowi od kolegow zza miedzy (RFN)

    Fakt, odsetek ludzi madrych jest mniejszy niz glupich ale tez glupi
    nie omami innych glupich zeby na niego glosowali - do tego potrzeba
    przynajmniej cwaniaczka a to juz rodzaj inteligencji. To jest wlasnie
    prawdziwa demokracja - glupi glosuja na madrych bo wierza ze ci madrzy
    dobrze pokieruja ich zyciem. Inny zas problem ze nasi glupi sa
    strasznie niecierpliwi i nie chca juz dluzej czekac. Nawiasem mowiac
    gdyby odsetek madrych byl wiekszy to obawiam sie ze ciagle bylibysmy w
    socjalizmie.

    Pzdr
    Limfo
    ps. moze ci sie to podobac czy nie ale dla mnie to EOT bo to NTG