PracaGrupypl.praca.dyskusje › negocjator

  • 1. Data: 2002-03-09 23:53:38
    Temat: negocjator
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>

    Jaki procent otrzymuje osoba, ktora negocjuje kontrakt, od wynegocjowanej
    kwoty kontraktu?

    Pozdrawiam
    Magdalena Budzynska
    www.szczescie.info

  • 2. Data: 2002-03-11 13:05:37
    Temat: Re: negocjator
    Od: "kuba93" <N...@p...onet.pl>

    Potrzebny pracownik z Warszawy do układania instalacji teletechnicznych.
    Parodniowe wyjazdy po całej Polsce.
    Pożądane prawo jazdy i ogólna znajomość tematu.

    B. Godlewski

  • 3. Data: 2002-03-11 13:39:49
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Hej
    U mnie tzn Ostrów Wlkp ceny wahają się od 1,85 do 2 za str. a poza tym
    niektóre firmy biorą 1,50 + VAT z możliwością odpisu
    pozdrawiam
    Marzena

  • 4. Data: 2002-03-11 21:56:31
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>

    Wies?aw Wronowicz <w...@p...com> wrote:

    > U?ytkownik "klimb@" <k...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci
    > zasi?gn??
    >
    > Akurat masz szanse. Wchodzi aktualnie VisualStudio.NET. Za kilka lat bedzie
    > to dominujaca platforma, ktora wyeliminuje wi?kszos? tego co dzi? ucz? na
    > uczelniach i kursach. Zacznij si? tego uczy? (C# i VB.NET), a po pewnym
    > czasie b?dziesz bardzo konkurencyjny.

    jaaaaasne. ROTFL - zebys Ty wiedzial ile to ja w swoim zyciu
    (w sumie nie takim dlugim bo 28 letnim) przezylem rewolucji
    by Microsoft - ile to ich 'technologi' mialo stac sie wiodacymi,
    ehh - poczynajac od Windows NT i wsparcia dla POSIXA na ActiveX
    konczac - teraz zadna z tych technologi nie jest rozwijana przez
    MS i zadna nie zdobyla nawet 1/10 rynku.

    1. Nie ucz sie technologi ktorej jeszcze nie ma i ktora nie dziala
    i nie wiadomo czy bedzie dziala.

    Ja tam ze swojej strony polecilbym zajecie sie zagadnieniami
    zwiazanymi z bezpieczenstwem. Szczegolnie, ze jestesmy w
    przeddzien wprowadzenia ustawy o e-podpisie.

    Artur.

    --
    Artur Karazniewicz
    IT Departament/UNIX Cetelem Expansion Polska S.A.

  • 5. Data: 2002-03-17 12:26:54
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Oczywiscie nikt nie ma pojecia ile ktos inny na tym stanowisku zarabia,
    tak?

    ja mam bardzo dokladne pojecie, ale skoro ignorujesz zapytania na priwie o
    charakter negocjacji to siedz i czekaj.
    Sadzisz, ze to jest zawod , ktory wykonuja miliony ludzi na swiecie ?

    Wojtek

  • 6. Data: 2002-03-18 17:20:31
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>

    O przepraszam... znaczy moja poczta szwankowala... odpowiedzialam!!! i to
    nawet dwa razy!!!
    A dzisiaj po raz trzeci... Ciekawe, czy dostaniesz...

    Magdalena Budzynska
    www.szczescie.info
    Gadu-gadu 2364838
    ICQ 151671504