PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzyszłośc etatu › Re: przyszłośc etatu
  • Data: 2005-04-11 22:00:17
    Temat: Re: przyszłośc etatu
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości
    news:d3er2q$2na$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Jako osoba dzialajaca dla "grupy nacisku" bedacej po drugiej stronie
    > przypomne Ci oczywista odpowiedz: poglady spoleczenstwa i zwiazane z tym
    > preferencje wyborcze. Wszystkie tego typu zmiany musza przejsc przez
    > parlament zlozony z ludzi starajacych sie o poparcie i glosy wyborcow.
    Glos
    > kazdego obywatela ma rowna wage niezaleznie od tego, jak dobrze ow
    obywatel
    > sie zna lub nie zna na ekonomii, prawie, rzadzeniu panstwem itd.

    Nie takiej odpowiedzi się spodziewałem po osobie z "drugiej strony".
    Przecież głosy wyborców to taki sam towar jak każdy inny. Wystarczy
    zorganizować kampanię reklamową i sukces gwarantowany. Najlepsi fachowcy od
    sprzedawania wszystkiego są pod ręką. Proszę bardzo, niech wykażą się
    kunsztem i załatwią wyniki wyborów. To będzie test ich prawdziwych
    umiejętności, elastyczności i szerokich horyzontów.

    > Druga sprawa to to, ze w obecnych trudnych warunkach prowadzenia biznesu,
    > zwlaszcza dla malych firm, zaangazowanie spoleczno-polityczne biznesu w
    > dziedzinie lobbingu jest male. Trzeba na to wylozyc czas i troche
    pieniedzy,

    To prawda i pozbyć się do tego ciasno pojętego egoizmu. Niestety prowadzenie
    indywidualnego biznesu jakoś dziwnie przeszkadza politycznemu organizowaniu
    się i nie mamy dotąd pozytywnych przykładów.

    > Jak sie ostatnio stykam w jednym projekcie z malymi przedsiebiorcami i
    mowie
    > im: teraz walczymy o taka a taka ustawe, bo w wersji strony zwiazkowej ona
    > wam bardzo utrudni zycie, a tu sa przygotowywane zmiany w kodeksie pracy,
    > tam chca wprowadzic cos nowego do BHP - to wiekszosc slyszy o tym pierwszy
    > raz, bo dla popularnych mediow nie sa to atrakcyjne tematy.

    Popularne media jak sama nazwa wskazuje są dla mas, elity porozumiewają się
    w inny sposób.