PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzyszłośc etatu › Re: przyszłośc etatu
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przyszłośc etatu
    Date: Mon, 11 Apr 2005 14:00:15 +0200

    Użytkownik "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl> napisał w wiadomości
    news:d3dmll$rpk$5@213-238-102-52.adsl.inetia.pl...

    > mam zaległości, przyznaję...
    > osobną sprawą jest, czy dałbym się przekonać (nie o tym mowa)
    > ale taką kalkulację też może przeprowadzić kobieta, nic nie stoi na
    > przeszkodzie, cały czas jestem zwolennikiem odpowiedzialności OBOJGA,
    > bez przerzucania winy...

    Ta grupa to nie jest pl.soc.religia czy pl.sci.psychologia - nie rozmawiamy
    w tej chwili o winie, ocenach moralnych itd., tylko o procesach spolecznych
    i ich wplywie na rynek pracy - lub wplywu rynku pracy na nie. Proponuje to
    dobrze oddzielac od siebie, bo inaczej zrobi sie tu nam straszny NTG.

    > Dzis, jak kobieta sie zabezpiecza, to w
    >
    > ponownie, czy jesteś pewna, że 80% kobiet nie chce dzieci, bo mają obawy
    > wobec partnera????

    Przeczytaj Fukuyame, bedziemy mieli miec podstawy do dyskusji. "80%" bylo
    oczywiscie wziete z ksiezyca, bo czytalam to za dawno, zeby miec w glowie
    dane, a do tego autor nie robil badan opinii spolecznej, tylko wyciagal
    wnioski na podstawie bardziej "twardych" danych niz zglaszane przez kogos
    obawy.

    I.