PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzydatność zarządzania (NTG referat) › Re: przydatność zarządzania (NTG referat)
  • Data: 2003-11-03 14:50:07
    Temat: Re: przydatność zarządzania (NTG referat)
    Od: "Cassandra" <k...@...O.S.P.A.M.rsc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]
    > tytułu magisterskiego / licencjackiego / inżynierskiego, albo nie wpisuj
    > sobie wykształcenia wyższego do CV.

    Jak takie osoby zaczynaja od zlecania referatow, to az strach pomyslec co
    bedzie jak przyjdzie im pisac prace magisterska / licencacka / inzynierska -
    aprpo's kilku postow wszesniej...

    Pozdrawiam,
    Cass

    P.S. Jestem wlasnie po zarzadzaniu i marketingu i takie referaty pisalo sie
    prawie od reki. IMHO jesli ktos wybiera ten kierunek musi byc przygotowany
    do analitycznego myslenia i tworczego rozwiazywania roznego rodzaju
    problemow ( no chyba, ze w ramach tego, zleca sie pisanie prac komus innemu
    :)