PracaGrupypl.praca.dyskusje › przydatność zarządzania (NTG referat)

  • 1. Data: 2003-10-31 06:16:48
    Temat: przydatność zarządzania (NTG referat)
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Dzień Dobry

    Chciałem podyskutować z wszystkimi nad przydatnością teorii wykładanej na
    "zarządzaniu" w
    późniejszej pracy zawodowej. Wykorzystujecie to potem? Skończenie takiego kierunku
    było przyjmowane
    dobrze przez przyszłego pracodawce?

    W ramach NTG zapraszam też do indywidualnej dyskusji na priv (prosze wyrzucić XXX z
    adresu email)
    tych zaawansowanych studentów lub absolwentów tego kierunku, którzy będą chcieli mi
    pomóc odpłatnie
    w napisaniu paru referatów.
    Mam swoje przemyslenia i schemat, ale trzeba to ubrać i uzupełnić w taka ogólną
    sieczkę
    podręcznikową, aby referat ciut ważył w rękach wykładowcy.
    Pierwszy referat musze miec za tydzien a ma on byc napisany w oparciu o problem ze
    strony
    www.zim.pcz.czest.pl/studenci/case/firma_BUDOPOL.doc

    Drugi referat ciut pózniej to problem ze strony
    www.zim.pcz.czest.pl/studenci/case/odziezowka.doc

    Idealnie będzie, gdy będzie to osoba z szeroko pojętych okolic Katowic, bo będzie
    mozna wtedy
    osobiście odebrać i zapłacić.

    Pozdrawiam

    andrzej

    b...@o...pl

  • 2. Data: 2003-10-31 10:07:15
    Temat: Re: przydatność zarządzania (NTG referat)
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    andrzej napisał:

> [...]
    "zarządzaniu" w
    > późniejszej pracy zawodowej. Wykorzystujecie to potem? Skończenie

    Wiesz, znałem gościa, członka zarządu upadłego i przejętego banku, który
    w "mojej" firmie stał się doradcą v-ce prezesa - gościu był świetny -
    znał będące w modzie pozycje literatury i teorie, szwargotał po
    angielsku. Miał tylko jeden minus - ON TYCH TEORII W OGÓLE NIE ROZUMIAŁ
    - jeżeli jednego roku modne były techniczne metody oceny pracy - to
    wszędzie gdzie mógł propagował treści przeczytane w książce, jeżeli
    następnego roku modny był nurt HR, to propagował go również,
    przytaczając krytykę nurtu technicznego zaczerpniętą z przeczytanej
    literatury. W sumie, gdyby był magazynierem po podstawówce, to nie było
    by to takie złe - niestety miał wpływ na działanie firmy - czyli -
    zarządzanie może rozszerzyć wiedzę, ale inteligencji i zdolności nie. ;)

    Jestem "niedomytym" absolwentem Z. [pięć lat, bez mgr. na wizytówce] i
    uważam, że mogę się wypowiadać - bez studiów podyplomowych czy
    specjalistycznych kursów [nie jedno czy dwudniowych], absolwent Z jest
    nikim - nic tak na prawdę nie umie - jest dopiero materiałem do dalszej
    nauki.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 3. Data: 2003-10-31 15:20:34
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > Jestem "niedomytym" absolwentem Z. [pięć lat, bez mgr. na wizytówce] i
    > Szukam roboty - zdolny i chętny

    Więc może ty chciałbyś pochwalić się wiedzą i dorobić grosik, do obecnego zajęcia,
    lub z braku
    innego?

    andrzej

  • 4. Data: 2003-11-02 15:12:37
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    andrzej wrote:

    > Więc może ty chciałbyś pochwalić się wiedzą i dorobić grosik, do obecnego zajęcia,
    lub z braku
    > innego?

    Idź już sobie, miernoto. Potem takie ciecie jak ty zalewają rynek pracy
    i jest wielkie zdzwienie, ze na kązde ogłoszenie odpoawiada 500 osób. Won!

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 5. Data: 2003-11-02 16:14:59
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

> [...]
    > i jest wielkie zdzwienie, ze na kązde ogłoszenie odpoawiada 500 osób. Won!

    Niezupełnie trafiłeś, ale przyznam sie też, że nie specjalnie zrozumiałem o co chodzi
    z tymi 500
    osobami. Wyjaśnisz miernocie?

    andrzej

  • 6. Data: 2003-11-02 21:17:15
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    Won!

    > Niezupełnie trafiłeś, ale przyznam sie też, że nie specjalnie zrozumiałem
    o co chodzi z tymi 500
    > osobami. Wyjaśnisz miernocie?
    Ja chyba wiem:
[...]

    Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > andrzej

    ---

  • 7. Data: 2003-11-03 09:08:50
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    andrzej wrote:

    > Niezupełnie trafiłeś, ale przyznam sie też, że nie specjalnie zrozumiałem o co
    chodzi z tymi 500
    > osobami. Wyjaśnisz miernocie?

    Zaraz, zaraz ... Referaty, któr Ci ktośtam napisze będą podpisane Twoim
    imieniem i nazwiskiem czy rzeczywistego autora ?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 8. Data: 2003-11-03 09:47:01
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > Zaraz, zaraz ... Referaty, któr Ci ktośtam napisze będą podpisane Twoim
    > imieniem i nazwiskiem czy rzeczywistego autora ?

    Będa podpisane moim i ja też będę miał zdecydowany wpływ na jego treść.
    Pytam sie tylko grzecznie o co ci chodziło z tymi 500 osobami i co im do mojego
    referatu.

    andrzej

  • 9. Data: 2003-11-03 11:40:27
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    andrzej wrote:

    > Będa podpisane moim i ja też będę miał zdecydowany wpływ na jego treść.

    Tak. Jasne. To czemu nie piszesz sam ?

    > Pytam sie tylko grzecznie o co ci chodziło z tymi 500 osobami i co im do mojego
    referatu.

    To ci grzecznie odpowiadam, że potem takie ziutki, którym murzyny pisały
    referaty i którym profesorowie potem powstawiali różne "db" tudzież
    "bdb" - lądują na rynku pracy i odpowiadają na ogłoszenia, średnio wśród
    100, 200, 300 bądź 500 innych osób. Gdzie się chwalą wyższym
    wykształceniem, chociaż nie zasłużyli sobie na nie w pełni. To miałem na
    myśli, miernoto. Albo napisz sobie refereaty sam, żeby doskoczyć do
    tytułu magisterskiego / licencjackiego / inżynierskiego, albo nie wpisuj
    sobie wykształcenia wyższego do CV.

    Wyłożyłem to jak sądze prosto, jak krowie na miedzy. Jak dla mnie EOT.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 10. Data: 2003-11-03 14:50:07
    Od: "Cassandra" <k...@...O.S.P.A.M.rsc.pl>

    [ciach]
    > tytułu magisterskiego / licencjackiego / inżynierskiego, albo nie wpisuj
    > sobie wykształcenia wyższego do CV.

    Jak takie osoby zaczynaja od zlecania referatow, to az strach pomyslec co
    bedzie jak przyjdzie im pisac prace magisterska / licencacka / inzynierska -
    aprpo's kilku postow wszesniej...

    Pozdrawiam,
    Cass

    P.S. Jestem wlasnie po zarzadzaniu i marketingu i takie referaty pisalo sie
    prawie od reki. IMHO jesli ktos wybiera ten kierunek musi byc przygotowany
    do analitycznego myslenia i tworczego rozwiazywania roznego rodzaju
    problemow ( no chyba, ze w ramach tego, zleca sie pisanie prac komus innemu
    :)