PracaGrupypl.praca.dyskusje › przerwa w CV

  • 1. Data: 2003-03-02 21:11:04
    Temat: przerwa w CV
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>

    Witajcie! Mam obecnie 2-letnią przerwę w CV w związku z wychowaniem syna
    (ostatnia umowa była na czas okreslony, czyli w tym przypadku do dnia
    porodu). Jak myslicie, jak najlepiej "wytłumaczyć się" z tej przerwy w CV?

    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2003-03-03 08:59:57
    Temat: Re: przerwa w CV
    Od: Grendel <p...@o...pl>

    On 03 Mar 2003 01:35:15 -0800, n...@p...ninka.net (Nina M.
    Miller) wrote:

    >powiedziec prawde?

    ;)
    Paranoja w tym kraju osiągnęła już szczyt... Kobieta boi się przyznać,
    że urodziła dziecko i je wychowywała... Do czego ten kraj zmierza ?...

    Grendel

  • 3. Data: 2003-03-03 09:18:15
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Grendel" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ;)
    > Paranoja w tym kraju osiągnęła już szczyt... Kobieta boi się przyznać,
    > że urodziła dziecko i je wychowywała... Do czego ten kraj zmierza ?...
    >
    > Grendel

    Jak mawiał tow. Gomułka: "Przed wojna Polska stała na skraju przepaści. Od
    tamtej pory uczyniliśmy wielki krok naprzód"

    Pozdrawiam
    jaqbek

  • 4. Data: 2003-03-03 09:35:15
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2003-03-03 11:14:33
    Od: p...@t...pl

> [...]
    > (ostatnia umowa była na czas okreslony, czyli w tym przypadku do dnia
    > porodu). Jak myslicie, jak najlepiej "wytłumaczyć się" z tej przerwy w CV?

    jak ktoś żartuje na grupie to na końcu stawia taki znak :), wtedy wszyscy
    wiedzą o co chodzi. nie pisz więcej takich postów, bo to poszerza paranoję.
    część firm pracuje na wariackich papierach, ale to nie powód żeby pisać
    wariackie aplikacje. poza tym jest taka niepisana zasada, że można kłamać w
    papierach tylko w tych sprawach, których nikt nie zweryfikuje.

  • 6. Data: 2003-03-03 20:43:04
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "domańczak" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie! Mam obecnie 2-letnią przerwę w CV w związku z wychowaniem syna.
    Jak myslicie, jak najlepiej "wytłumaczyć się" z tej przerwy w CV?

    Dzieki za odpowiedzi. W CV napisałam przy ostatniej pracy w nawiasie cos w
    tym stylu: "stosunek pracy ustał w dniu urodzenia dziecka", ale nie jestem
    pewna, czy nie można tego jakoś lepiej to wyrazić...
    Pozdrawiam
    Ania

  • 7. Data: 2003-03-03 21:00:04
    Od: kingram <k...@N...net>

    p...@t...pl wrote:

    <ciach>

> [...]
    > wariackie aplikacje. poza tym jest taka niepisana zasada, że można kłamać w
    > papierach tylko w tych sprawach, których nikt nie zweryfikuje.

    Nie za ostro troche?
    Dziewczyna (raczej juz kobieta) pyta sie jak w "chorym" kraju powrocic
    do aktywnosci zawodowej, po 2 latach mordegi, nie przespanych nocy,
    uzerania sie ze slaboscia swojego organizmu i bezradnym niemowleciem +
    totalnym brakiem zrozumienia ze strony "innych" - a ty masz czelnosc
    napisac powyzszy tekst?
    Powiedziec ci kto bedzie chcial zatrudnic matke z dwu-letnim synem w
    Polsce? czy sam zadasz sobie trud spojrzenia na jej przypadek w sposob
    obiektywny?

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

    --
    Home Page: http://www.kingram.de
    Hobby Page: http://www.it-security-solutions.com

  • 8. Data: 2003-03-03 21:21:36
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "kingram" <k...@N...net> wrote in message

    > (-) Krzysztof Ingram

    Zapytam nie na temat, ale zawsze byłem ciekaw: czy znaczek "(-)" oznacza
    "skromność"? Coś a'la "wypisałbym moje tytuły naukowe ale nie chcę was
    onieśmielać"?

    Tomek Z.

  • 9. Data: 2003-03-03 21:50:35
    Od: kingram <k...@N...net>

    Tomek Zielinski wrote:

    <ciach>

    > Zapytam nie na temat, ale zawsze byłem ciekaw: czy znaczek "(-)" oznacza
    > "skromność"? Coś a'la "wypisałbym moje tytuły naukowe ale nie chcę was
    > onieśmielać"?
    >
    > Tomek Z.
    Zakop juz topor wojenny Tomku...

    Zawsze uzywalem znaczka (-) jako "oficjalnej" formy podpisu (wyobraz
    sobie - ze w tym miejscu jest moj podpis nieczytelny) - poniewaz jako
    facet odpowiedzialny - podpisuje sie zawsze pod swoimi wypowiedziami...
    Jesli w europie przyjmie sie kiedys ustawa o podpisie elektronicznym -
    mozesz byc pewien ze znaczek (-) zamienie na ten wlasnie...

    --
    Best Regards

    (-) Krzysztof Ingram

  • 10. Data: 2003-03-03 21:57:13
    Od: kingram <k...@N...net>

    "domańczak" wrote:

    <ciach>

> [...]
    > tym stylu: "stosunek pracy ustał w dniu urodzenia dziecka", ale nie jestem
    > pewna, czy nie można tego jakoś lepiej to wyrazić...

    Aniu!
    Wiecej wiary w siebie! Masz 2-letniego syna - jestes naprawde Kims! (w
    przeciwienstwie do PANOW ktorzy beda opiniowac twoje CV?)
    PS. Opowiedz jak Ci sie udalo...
    Zycze z calego serca powodzenia...
    --
    Best Regards