PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa na lunch › Re: przerwa na lunch
  • Data: 2006-01-31 10:47:15
    Temat: Re: przerwa na lunch
    Od: "supp" <s...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:drm3lo$kso$4@inews.gazeta.pl...

    > Bo ponieważ?
    > Jaką widzisz trudność w egzekwowaniu?
    >
    > BTW: Mój obecny pracodawca narzuca obowiązek półgodzinnego lunchu,
    > który należy odpracować.

    Bo poniekad. Monitrowanie >200 pracownikow czy odpracowywuja 30 min lunchu
    jest smieszne i upierdliwe bo nad kazdym trzeba stac i liczyc czas spedzony
    poza biurkiem. Nigdy z tym sie nie spotkalem, a pracuje juz od ponad 6 lat w
    roznych firmach.
    W mojej poprzedniej firmie czas pracy byl wydluzony do 17.30 poniewaz firma
    byla odzialem zagranicznego koncernu gdzie roznica czasu wynosila 1h
    pomiedzy nami, a ich strefa czasowa. Z tego tytulu przerwa na lunch wynosila
    1h.

    .