PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzedluzenie umowy o prace - podchdy › Re: przedluzenie umowy o prace - podchdy
    From: "gomez" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przedluzenie umowy o prace - podchdy
    Date: Sat, 25 Mar 2006 20:12:11 +0100

    Dzieki wszystkim za tak aktywny udzial w dyskusji.

    Po lekturze ww watku doszedlem do nastepujacych wnioskow:
    1. Nie ma ryzyka zatrudnienia mnie na "czarno" poniewaz firma w ktore pracuje
    jest zbyt duza i na tyle "powazna" ze nie zaryzykuja paru zlotych aby bawic sie
    w zatrudnianie pracownika bez waznej umowy.
    Moje wczesniejsze pytanie wynikalo z niezbyt uwaznego zapoznania sie z ostatnia
    umowa o prace. Zapomnialem ze jest tam okreslony termin zakonczenia umowy o
    prace ktory w zasadzie wyjasnia wszystko jezeli chodzi o termin ustania umowy o
    prace. W podanym terminie jestem w pracy poraz ostatni i jezeli pracodawca chce
    mnie jeszcze widziec to wystapi z propozycja kolejnej umowy.
    2. We wstepie podalem czwartek jako dzien rozwiazania umowy, w rzeczywistosci
    sprawdzilem w umowie, okres pracy konczy mi sie z ostatnim dniem miesiaca.
    3. Termin zawarcia przez mnie tej ostatniej, aktualnej umowy o prace nastapil w
    polowie miesica, wiec tak naprawde popisalem umowe o prace na rok + 2 tygodnie,
    w umowie jest wskazany konkretny dzien rozwiazania umowy. Ta informacje podaje
    tak na marginesie odnosnie pytania kiedy zawarlem umowe o prace
    4. Jedyne watpliwosci jakie teraz mam to czy jezeli pracodawca zechce ze mna
    przedluzyc umowe o prace to czy jest jakis wymog na minimalny okres kolejnego
    zatrunienia? 1 dzien?, tydzien? miesiac?
    Czy ta kolejna umowa o prace moze byc kolejna umowa na czas okreslony czy juz
    musi byc na czas nieokreslony. Sorki za drazenie tego tematu ale jest tu kilka
    roznych i sprzecznych wypowiedzi, podobnie jak przy okresleniu minimalnego
    okresu zatrunienia.

    Pozdrawiam wszystkich