PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzedluzenie umowy o prace - podchdy › Re: przedluzenie umowy o prace - podchdy
  • Data: 2006-03-26 14:08:26
    Temat: Re: przedluzenie umowy o prace - podchdy
    Od: " mlecz" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc co w związku z tym? Raz zawarta umowa obowiązuje dożywotnio?
    > Z tego, co wyżej napisałeś na to wygląda.
    Nie, ja nic takiego nie piszę, ja piszę, że zakonczenie jednej umowy nie
    oznacza, że nastepna nie została zawarta.
    Świadectwo pracy mówi tylko : w okresieod.. do..pracował.
    Świadectwo nie mówi co było dalej. Nie może mówić.
    Nawet odejście na emeryture nie jest zakończeniem pracy.
    Emeryt może 2 lata odpoczywać, a potem znów podjąć pracę np. na ćwierć etatu.
    Nie ma czegoś takiego jak zakończenie pracy.