PracaGrupypl.praca.dyskusjeprywatne przesyłki do firmy › Re: prywatne przesyłki do firmy
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: prywatne przesyłki do firmy
    Date: Sat, 23 Dec 2006 00:08:12 +0100

    W wiadomości news:emhn0u$h1n$3@inews.gazeta.pl Filip Ozimek
    <f...@m...polbox.pl> pisze:

    > Do którego zdania tyczy się Twoje 'oczywiście'?
    Właściwie do obu.
    Nie czepiłem się błędów, jakie popełniłeś opisując sposób adresowania, bo
    one są częste.
    Nie zmienia to jednak litery prawa.
    Prawidłowe adresowanie jest - o ile nic się nie zmieniło - następujące:
    - imię i nazwisko lub pełna nazwa adresata,
    - nazwa ulicy, numer domu i mieszkania (lokalu),
    - miejscowość, w której znajduje się siedziba nadawcy lub adresata, jeżeli
    pocztowa placówka oddawcza mieści się w innej miejscowości,
    - pocztowy numer adresowy (kod pocztowy) oraz nazwa miejscowości, w której
    znajduje się pocztowa placówka oddawcza - wielkimi drukowanymi literami.
    Dane nadawcy umieszcza się w lewym górnym rogu w podanej wyżej kolejności
    albo (rzadziej) na odwrocie listu).
    Prawidłowo zaadresowana przesyłka nie powinna budzić wątpliwości kto jest
    adresatem.

    Jotte