PracaGrupypl.praca.dyskusjeprywatne przesyłki do firmy › Re: prywatne przesyłki do firmy
    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: prywatne przesyłki do firmy
    Date: Fri, 22 Dec 2006 15:05:44 +0100

    Patrze, patrze a tu Any_User porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jakiś stopień poszanowania prywatności możesz mieć w godzinach
    > prywatnych. A będąc w firmie, wszystko co robisz, powinno podlegać
    > ścisłej kontroli przełożonych. W tym to, co do Ciebie przychodzi pocztą
    > (elektroniczną i zwykłą).
    Wyjatkowo zgadzam sie z AnyUserem (ale czesciowo - scisla kontrola to
    nie ta dzialka - nie pracuje w wieziennictwie to sie nie wypowiadam;P).
    Sekretarka (czy tez osoba odbierajaca poczte) nie wie czy to co przyszlo
    to jest Twoja prywatna przesylka czy tez firmowa na Twoje nazwisko. Sam
    nieraz zamawailem prywatna przesylke na adres firmowy (z czystej wygody)
    i uprzedzalem kolezanke z sekretariatu ze spodziewam sie przesylki. Ale
    rownoczesnie nieraz sie zdarzalo ze przychodzil do mnie list/paczka na
    adres Imie Nazwisko/Firma i przesylka byla zwiazana z moja praca. A
    ciezko zeby sekretarka zgadywala czy paczka jest prywatna czy firmowa po
    tym jak jest zaadresowana (Nazwisko/Firma czy Firma/Nazwisko).
    --
    badzio