PracaGrupypl.praca.dyskusjeprywatne przesyłki do firmy › Re: prywatne przesyłki do firmy
  • Data: 2006-12-22 21:16:09
    Temat: Re: prywatne przesyłki do firmy
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote in
    news:slrneonp0e.jd.proteus@ender.elsat.net.pl:

    > Prośba. Jak już opisujesz swoje rewelacje, to bądź łaskaw dopisywać "w
    > źle zarządzanej firmie", a nie "w firmie" albo coś w tym stylu.
    > Wyjdzie bardziej zgodne z prawdą.

    akurat w tym wypadku kolega ma chyba jednak racje; sadzisz, ze
    sekretariat nie powinien rejestrowac korespondencji sluzbowej?
    przyjdzie taki list, sekretariat otwiera, zaglada do srodka i
    ocenia czego mniej wiecej dotyczy tresc aby nastepnie zarejestrowac;
    dla mnie nie ma w tym nic dziwnego; nie wiem dlaczego zakladacie,
    ze skoro jest imiennie pracownik to zaraz musi byc przesylka z
    allegro, ktora w godzinach pracy warto dostarczyc do pracy;

    adas;