PracaGrupypl.praca.dyskusjeprotestować każdy euro popis-wiec może (#273) › Re: protestować każdy euro popis-wiec może (#273)
  • Data: 2017-05-06 19:55:04
    Temat: Re: protestować każdy euro popis-wiec może (#273)
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wydaje mi się, że eksperci popis/eu nie bardzo informują o co w tym
    nowym systemie chodzi, chętnie bym Piotrek usłyszał twoją opinię o
    takiej prostej historii którą mają chyba wszyscy przed lub za sobą:

    jest piątek wieczorem, masz 40 lat, nagle ni z chuja, zaczyna cię boleć
    ząb... oczywiście w weekend żaden jaśnie dentysta nie pracuje... trzeba
    się przemęczyć trzy dni... w poniedziałek idziesz z opuchnięta mordą do
    dentysty... a tam... ciekawostka, przy okienku musisz ostro konkurować i
    pokonać innych chętnych, tych którym dużo się wydaje, bo im za to
    płacą... jak ich pokonasz i dopchasz się do okienka to słyszysz,
    następna dostępna wizyta za miesiąc... a za miesiąc ta euro-kurwa
    informuje, żebyś spierdalał, bo on ci tego zęba nie zrobi... czym to się
    kończy - to zostawiam waszej powskiej inteligencji...

    także - będzie ostro... ja tam nie jestem lekarzem nie znam się, ale
    jakbym tak odpierdalał robotę to chyba zdechłbym z głodu, bo wiadomo -
    na granty kc-ue stwierdziło, że nie zasłużyłem...