PracaGrupypl.praca.dyskusje › prosze pomóżcie

  • 1. Data: 2003-07-10 16:40:07
    Temat: prosze pomóżcie
    Od: c...@o...pl

    Witam was goraco. Podjąłem niedawno pracę w dobrej firmie w W-wIE. pRACUJĘ
    OKOŁO 6 MIESIĘCY. Kierownik mój zaproponował mi lepsza posadę w firmie. kazał
    złożyć podanie o przeniesieni ze stanowiska.... na stanowisko......(inne). Mam
    prośbę , jak to napisac by było to dobrze napisane. Prosze o pomoc w napisaniu

  • 2. Data: 2003-07-10 17:28:05
    Temat: Re: prosze pomóżcie
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    <c...@o...pl> napisał(a) tak:
> [...]
    stanowisko......(inne). Mam
    > prośbę , jak to napisac by było to dobrze napisane. Prosze o pomoc w

    tego nie potrafisz? i na lepszą posadę idziesz; coż to za firma co za
    stnowisko

    Jerzy

  • 3. Data: 2003-07-10 17:42:36
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Mam
    > prośbę , jak to napisac by było to dobrze napisane. Prosze o pomoc w

    Dziwnie jakos.... Z reguly po prostu po uzgodnieniach ustnych dostajesz nowy
    angaz z nowym stanowiskiem, podpisujesz...i od dnia x, zgodnie z data na
    umowie o prace lub aneksie, pracujesz na nowym stanowisku.

    moze cos takiego napisz?:

    "W nawiązaniu do przedstawionej mi przez kierownika dzialu x Jana
    Kowalskiego propozycji, proszę o przeniesienia mnie ze stanowiska mlodszego
    pomocnika referenta na stanowisko starszego pomocnika referenta."

    Daj podanie kierownikowi, jesli cie wpuszczal w maliny to nie pchnie dalej.

    pzdr
    Krzysztof

  • 4. Data: 2003-07-10 20:13:26
    Od: "Bartek Mika" <S...@p...onet.pl>

    > tego nie potrafisz? i na lepszą posadę idziesz; coż to za firma co za
    > stnowisko

    Nie kazdy potrafi pisac kolego powazne rzeczy.

  • 5. Data: 2003-07-11 18:27:59
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "Bartek Mika" <S...@p...onet.pl> napisał(a) tak:

    > Nie kazdy potrafi pisac kolego powazne rzeczy.

    Rozumiem, ale napisanie tak podstawowej rzeczy wymaga minimum, i to
    podstawowych, umiejętności porozumiewania się, czy to ustnie czy pisemnie,
    bez których chyba nie ma co liczyć na dobre stanowisko.
    Pytający chyba sie niepotrzebnie obawia formalności, przecież potrafił
    zapytać na grupie.

    Jerzy