PracaGrupypl.praca.dyskusjeprosba o wycene szkolenia › Re: prosba o wycene szkolenia
  • Data: 2005-05-09 10:45:54
    Temat: Re: prosba o wycene szkolenia
    Od: "Maciek" <j...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    widze ze kolega mocno oporny, jak mu wszyscy tllumacza ze w zyciu nie
    przeliczysz tego na godziny...
    to moze ja ci powiem juz na konkretnym przykladzie.
    szkolenie dokladnie z takiego zakresu jak twoje. czyli najpierw wdrozenie do
    xp zanim przejdziemy do infomediki
    no i u nas bylo to w duzo mniejszych grupkach to po pierwsze, a po drugie
    zajelo duzo wiecej czasu...
    poza tym jeszcze conajmniej kilka tygodni/miesiecy biegnia do nich
    ewnentualnie tlumaczenia przez telefon co z czym sie je.
    teraz po kilkunastu miesiacach dzialania systemu jest mozna powiedziec good.
    poza przypadkami kiedy to panie pielegniarki zakwalifikuja australijczyka do
    unii europejskiej, albo w ogole nie przejmuja sie wpisywaniem ubezpieczenia
    albo peselu do odpowiednich pol. poza tym pare innych spraw ale co ja ci
    bede tlumaczyc jak ty sam szkolisz...
    pozdrawiam
    Maciu