PracaGrupypl.praca.dyskusje › propozycja zarobku !!!!

  • 1. Data: 2005-03-09 11:31:38
    Temat: propozycja zarobku !!!!
    Od: "5" <u...@i...pl>

    Chciałam zaproponować szacunek dla osób z wyższym wykształceniem.Nie
    zgadzajcie się na pensje poniżej godności tzn. minimum 1.000,- zł. na
    początek.Bądźcie godni !Jeśli proponują Wam niższą pensję po prostu nie
    przyjmujcie.Niech nauczą się że POLAK ma swój honor i za grosze nie będzie
    się poniżał.

  • 2. Data: 2005-03-09 13:58:20
    Temat: Re: propozycja zarobku !!!!
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "5" <u...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyjmujcie.Niech nauczą się że POLAK ma swój honor i za grosze nie będzie

    Ty chyba jakis zagraniczny cwany krwiopijca jestes!
    Myslisz, że sie nabierzymy i bedziemy za 1100 harować i sie cieszyc, że nas
    szanuja?
    W moim miasteczku osoby z wyższym wyksztalceniem nie biora roboty jak nie
    maja na reke 3500!

    vertret

  • 3. Data: 2005-03-09 14:45:44
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > przyjmujcie.Niech nauczą się że POLAK ma swój honor i za grosze nie będzie

    Pod jednym warunkiem. Ze wyksztalcenie jest wyzsze a nie wyzszawe.

    sz.

  • 4. Data: 2005-03-09 15:25:45
    Od: "5" <u...@i...pl>

    Użytkownik "vertret(at)op.pl" <vertret @ op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > maja na reke 3500!
    >
    > vertret
    > Nie jestem zagraniczny, ale ostatnio widzę co robią młodzi ludzie aby
    tylko dostać pracę szczególnie w hipermarketach . Ale brawo, tak trzymać.

  • 5. Data: 2005-03-09 18:10:55
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go>

    > Chciałam zaproponować szacunek dla osób z wyższym wykształceniem.Nie
    > zgadzajcie się na pensje poniżej godno?ci tzn. minimum 1.000,- zł. na
    > pocz?tek.

    Nie kwestionując tego wcale (uważam, że rozsądne minimum zarobków, to
    kwota na poziomie 2,5tys i wcale nie koniecznie przy wyższym
    wykształceniu, ale też nie koniecznie od pierwszego miesiąca pracy),
    mam nieco wątpliwości.
    1. Czy ukończenie wyższych studiów daje gwarancję inteligencji?
    Śmiem sugerować, że osób po studiach jest znacznie więcej, niż
    mądrych osób po studiach....
    2. Czy niezależnie od poziomu przydatności dla firmy, dokument
    ukończenia studiów powinien dawać wyższe wynagrodzenie?
    Nie wiem, czy np. człowiek bardziej przydatny dla firmy ale nie
    mający dyplomu powinien zarabiać mniej...
    3. Czy propozycja dotyczy również np. rozpoczynających karierę mycia
    posadzek w McDonaldzie?
    4. Czy godność obowiązuje też głodnego?
    To kiepskie pytanie - wiem. Ale jak długo gospodarka nie wchłonie
    więcej ludzi do pracy, tak długo wytrwanie w takim chwalebnym
    zamiarze będzie nie dla wszystkich możliwe. Chociażby dlatego, bo
    znajdą się firmy oferujące mniej i ... chętni na to.
    Nie wiem, jak to jest naprawdę u zachodnich sąsiadów, ale kolega
    stracił tam pracę po ukończeniu studiów. Pracodawca stwierdził, że na
    tym stanowisku nie będzie zatrudniał człowieka ze zbyt wysokimi
    kwalifikacjami. Może tam muszą płacić zależnie od poziomu papierka?

  • 6. Data: 2005-03-09 21:37:39
    Od: <b...@i...pl>

    a czy to miasto nazywa sie `hokus pokus city`? :D

  • 7. Data: 2005-03-10 19:03:14
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d0mnha$3l3$1@nemesis.news.tpi.pl 5 <u...@i...pl>
    pisze:

    > Chciałam zaproponować szacunek dla osób z wyższym wykształceniem.
    A dla reszty już nie?

    > Nie
    > zgadzajcie się na pensje poniżej godności tzn. minimum 1.000,- zł. na
    > początek.Bądźcie godni !
    Skąd Ty się urwałeś? Godność w Polsce za 1000 zł?!

    >Jeśli proponują Wam niższą pensję po prostu nie
    > przyjmujcie.
    Tak byłoby najlepiej. Ale czasem trzeba się ugiąć aby zwyciężyć. Ważne, aby
    nie pozostać w ugięciu i jak najszybciej sie wyprostować.

    > Niech nauczą się że POLAK ma swój honor i za grosze nie będzie
    > się poniżał.
    Pewnie. Prawdziwy Polak powinien mieć swój honor i poniżać się za sensowne
    pieniądze, a nie za jakieś grosze. Przy okazji - kim są ci "oni", co się
    mają tego wg Ciebie nauczyć?

    Jotte