PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem z pracownikiem › Re: problem z pracownikiem
  • Data: 2003-10-26 12:32:49
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: "Teq" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message
    news:bng599$ih9$1@inews.gazeta.pl...
    > Sprobuj wprowadzic mu karty dnia pracy, chocaiz na 1 miesiac.
    > Niech codziennie zdaje wypelniona tabele z rozpisanymi (na biezaco)
    > czynnosciami jakie wykonywal.

    No tak ale to nie ma nic wspolnego z motywowaniem pracownika, a o to pytala.
    Co najwyzej moze stanowic dla niego powod dla rozpoczecia poszukiwan za nowa
    praca.
    Motywacja musi pozytywnie wplywac na morale pracownika, a nie go deprymowac
    poprzez zalozenie na szyje smyczy.
    Ja bym wprowadzil motywacje poprzez zmiane w sposobie oplacania pracownika
    dokladnie tak jak proponuje to smiechu, za wykonane w terminie zadanie pelna
    stawka, za spoznienie odpowiednia redukcja. Zobaczy ze zeby zarabiac musi
    sie postarac, a wiec koniec z obijaniem sie, a jesli to nie pomoze to te
    pieniadze ktore tracisz na nim przez jego spoznienia pozostana w twojej
    kasie.

    Teq