PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem - czy zmieniać pracę ? › Re: problem - czy zmieniać pracę ?
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: problem - czy zmieniać pracę ?
    Date: Wed, 1 Dec 2004 21:20:37 +0100
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    Jakub N. w news:col7od$ea2$1@opal.icpnet.pl napisał(a):

    > pewnie ze nie ale nie place za mieszkanie, jedzenie, ubrania,
    > lekarza, dentyste basen itp bo mieszkam jeszcze z rodzicami
    > wiec wydaje to na swoje potrzeby tylko i wylacznie :)

    Gdybym był na Twoim miejscu "zacisnąłbym zęby". W cudzysłowie dałem dlatego,
    że wartość pracy określam nie tylko na podstawie zarobionej waluty. Jak to
    ludzie mawiają - nie wszystko złoto co się świeci.

    Sam wiesz jak jest. Zastanów się, która praca da Ci więcej jeśli pominąć
    obecną płacę. Jeśli z obu masz tyle samo - wybierz lepiej płatną. Jeśli
    uważasz, że jest różnica na korzyść lepiej płatnej - nie masz dylematu.
    Jeśli na korzyść mniej płatnej... A co jeśli teraz faktycznie zarobisz 500
    zł więcej, ale na tym poziomie już pozostaniesz, ponieważ ograniczysz sobie
    rozwój? Tymczasem gdybyś pozostał przy pracy mniej płatnej, zwiększyłbyś
    swoje szanse na znalezienie innej dobrze płatnej pracy za jakiś czas, albo
    zacząłbyś awansować. Ta druga perspektywa wydaje się bardziej przyjemna,
    prawda? Jeśli więc masz możliwość aby jeszcze wytrzymać, to nie szalej.
    Ludzie mawiają jeszcze, że ten się śmieje kto się śmieje ostatni.
    Ewentualnie "pierwsi będą ostatnimi, a ostatni pierwszymi" ;-)

    pozdrawiam
    Greg