PracaGrupypl.praca.dyskusje › prezentacja?-jak

  • 1. Data: 2002-05-29 18:06:18
    Temat: prezentacja?-jak
    Od: "zocha" <j...@i...pl>

    dostalam wlasnie odpowiedz, ze zakwalifikowalam sie do 2 etapu w rekrutacji,
    czyli zaproszono mnie na 2 rozmowe, tym razem do siedziby firmy. uprzejma
    pani poinformowala mnie, ze bedzie to trwalo ok 5 godzin i mam przygotowac
    prezentacje produktu. oprocz tego bedzie tam tez "gra symultaniczna".

    prosze powiedzcie, gdzie mozna znalezc wzor, albo jakas podpowiedz takiej
    prezentacji no i na czym polega taka gra symultaniczna?

    aha, jeszcze jedno: jednym z wymogow tej firmy jest posiadanie wlasnej
    dzialalnosci gosp.-dlaczego? (podstep?) pytalam faceta na rozmowie i
    odpowiedzial, ze to tylko na poczatek, ze niby potem dostaje sie etat po ok.
    1-2 m-cach. cos mnie sie tu nie zgadza, to w takim razie po co to cale
    zamieszanie (no i koszty) z zakladaniem dzialalnosci? stanowisko , o ktore
    sie ubiegam (z mala doza niepewnosci)-to przedstawiciel handlowy

    pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-05-30 18:33:50
    Temat: Re: prezentacja?-jak
    Od: "GRABO" <g...@w...pl>

    Użytkownik "zocha" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zamieszanie (no i koszty) z zakladaniem dzialalnosci? stanowisko , o ktore
    > sie ubiegam (z mala doza niepewnosci)-to przedstawiciel handlowy

    Zocha, jeśli chcesz prowadzić prezentacje cudzego produktu i go sprzedawać z
    niepewnym rezultatem naciągając się na wysokie koszty DG to idź na to
    spotkanie.
    Przedstawiciel handlowy sprzedaje cudzy towar dając z siebie wszystko nie
    mając zgwarantowanych zysków zwłaszcza na swoją DG. Twoje ryzyko.
    Gra symultaniczna to równoczesne prezentowanie produktu przez wielu
    uczestników.
    GB

  • 3. Data: 2002-05-30 19:38:35
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    > zamieszanie (no i koszty) z zakladaniem dzialalnosci? stanowisko , o ktore
    > sie ubiegam (z mala doza niepewnosci)-to przedstawiciel handlowy

    Jedna z wielu firm, która szuka jeleni z założoną własną działalnością.
    Nie daj się zwieść, firma firmie nie równa a te ich "praktyki" naboru to
    jedna wielka lipa !!!
    Bądź ostrożna ...

    Wranlger

  • 4. Data: 2002-06-01 06:16:21
> [...]
    > pani poinformowala mnie, ze bedzie to trwalo ok 5 godzin i mam przygotowac
    > prezentacje produktu. oprocz tego bedzie tam tez "gra symultaniczna".

    kiedys... (hmm z 6 lat temu) w pewnej firmie produkujacej batoniki (Marsy,
    Snickersy...:))
    "gra symultaniczna" polegala na tym iz zbierano z 6-8 osob i dawano im
    "case" do rozwiazania,
    np. "wypadek na pustyni", goscie przygladali sie kto ma dar przekonywania,
    kto jest aktywny, kto asertywny, itp...
    w sumie fajna zabawa :)

> [...]
    > zamieszanie (no i koszty) z zakladaniem dzialalnosci? stanowisko , o ktore
    > sie ubiegam (z mala doza niepewnosci)-to przedstawiciel handlowy

    byc moze firma chce obnizyc troche koszty zatrudnienia, po 3 miesiacach
    zobacza kto sie nadaje i moze go przyjma..
    lub tez po 3 miesiacach zaproponuja dalsza wspolprace ale takich samych
    warunkach - czyli prowadzenie DG.
    Moja rada: zanim zdecydujesz sie na wspolprace przeczytaj dokladnie umowe
    regulujaca zasady wspolpracy...
    3maj sie
    Czarek

  • 5. Data: 2002-06-03 20:10:18
    Temat: Re: prezentacja?-nie
    Od: "zocha" <j...@i...pl>

    dzieki bardzo za odpowiedz:) jak zwykle jestescie niezawodni!:))

    ale, ale: pojawil sie njus! pani do mnie zadzwonila i podala mi temat
    prezentacji: "badanie rynku klienta detalicznego i hurtowego" (strasznie
    ogolnikowo i troszke enigmatycznie-majac na uwadze fakt, ze wymogiem nie
    byla znajomosc marketingu, a to mi marketingiem zalatuje:))
    wiecie co? nie jade, za duzo mam watpiwosci i jakis taki cien mi pada
    podejzany na ta cala rekrutacje. ostatecznie bezrobotna nie jestem a wpasc z
    deszczu pod rynne jakos mi sie nie usmiecha:))
    jeszcze raz dzieki za wsparcie:)
    sorki za chaotycznosc tego postu:)
    zocha
    Użytkownik Cezary Stypulkowski <c...@a...pl> w wiadomości do