PracaGrupypl.praca.dyskusje[prawo pracy] zobowiazanie do podpisania › Re: [prawo pracy] zobowiazanie do podpisania
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [prawo pracy] zobowiazanie do podpisania
    Date: Fri, 25 May 2007 08:16:53 +0200

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:f33j8b$oce$1@inews.gazeta.pl malalai <m...@g...pl>

    > Nie. Nie ma w Polsce obowiązku podpisywania czegokolwiek.

    > Na tej - nie.

    > Powiedzmy inaczej - nie jest sprzeczne. Chcesz - podpiszesz, nie chcesz
    > - nie podpiszesz.
    > Całość treści tego "zobowiązania" jest pozbawiona istotnego znaczenia,
    > gdyż dokładnie takie same konsekwencje przewiduje dla pracownika KP,
    > więc dodatkowe oświadczenia w tej materii są zbędne (choć ich
    > "oferowanie" nie jest niezgodne z prawem").
> [...]

    Mojemu bratu podsunieto tez pismo o odpowiedzialnosci finansowej, na
    poczatku nie chcial podpisac, dopiero jak przyszedl kierownik i go
    poprsil o podpis, bo inaczej bedzie mial wyzej klopoty, to brat podpisal
    dajac wczesniej adnotacje, ze nie wyyraza zgody. Chciano obciazac
    personel za straty wynikle z tego, ze ktos cos zamowi, a pozniej z tego
    zrezygnuje z jakiś powodow. Pozniej pare razy potracono z pensji
    pracownikom pieniadze, ale nie wszystkim, bratu nie potracono. Poniewaz
    tak czy inaczej byl dobrym pracownikiem, wiec ani go myslano zwolnic.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl