PracaGrupypl.praca.dyskusje › prawo jazdy z urzedy pracy

  • 21. Data: 2007-09-27 22:10:52
    Temat: Re: prawo jazdy z urzedy pracy
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Stoowa" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fdgdg6$n1a$1@news.onet.pl...

    > dziekuje ale ja sie niegdzie nie wybieram, chyba ze na wakacje...
    > dobrze mi w Polsce...

    no to pogratulować, ale na kurs prawa jazdy B dla tych wstrętnych
    bezrobotnych będziesz bulił :)

  • 22. Data: 2007-09-29 12:45:20
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik wologf napisał:
    > Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    > wiadomości news:fd6j8i$sei$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Naprawdę jesteś oszołomem, zabroni szkoleń bezrobotnym! jak im tak
    > zazdrościsz to weź idź na bezrobocie, zarejestruj się, to może skierują
    > Cię na ten wyśniony kurs o którym tak marzysz

    czy "manie" prawa jazda spowoduje ze znajdziesz prace? nie wydaje mi
    sie: ktory pracodawca da ci samochod wiedzac ze masz prawko kilka
    miesiecy? jesli zas posiadanie nie pomoze znalezc pracy to finansowanie
    kursow pj dla bezrobotnych jest bezcelowe z puktu widzenia zmniejszania
    bezrobocia.

    pozdr