PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownik z Ukrainy › Re: pracownik z Ukrainy
    From: "Tomasz" <s...@b...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracownik z Ukrainy
    Date: Thu, 7 Sep 2006 14:42:40 +0200

    > w rzeczy samej,tyle ze ci klienci daaawno już kupują u Chińczyków bo
    > ci są poprostu bardziej konkurencyjni, zwłaszcza że koszty pracowników
    > produkcji u nich nie obejmują dymania na starzejące się polskie
    > społeczeństwo
    >
    > swoją drogą ładne buty robisz :)

    Na produkcję na dalekim wschodzie może pozwolić sobie tylko wielka firma
    Ale produkcja butów w Chinach to moim zdaniem jest pomyłka.
    Problem w tym, że buty to jest towar gdzie często zdarzają się reklamacje.
    Buty trzeba dobrze zrobić.
    A Chińczycy nie odpowiadają za reklamacje.
    Wysłanie zepsutych butów do naprawy do Chin kosztoałoby więcej niż nowe
    skórzane kozaki.
    Dlatego nikt im reklamacji nie wysyła i oni sobie robią co chcą.
    Grzeją taką lipe, że wielu już handlowców i klientów się na tym przejechało.
    Znam ludzi co poważne pieniądze wpakowali w zakup Chińszczyzny. Chcieli to
    sprzedać w Polsce i klienci im wszystkie buty poprzynosili z powrotem
    porozklejane.
    Buty Chińskie można sprzedawać ale trzeba przy sprzedaży klientowi
    zaznaczyć, że na to nie ma reklamacji. Wtedy to można zarobić. Ale wtedy
    klienci się zniechęcają.

    Ale niedługo nasze zakłady zbankrutują.
    No to Polacy będą musieli tą lipę kupować.
    Sami sobie te buty będą podklejać.

    Ja to to wszystko czarno widzę.
    Nie wiem kto będzie w tej Polsce pracował.

    Pozdrawiam
    Tomasz