PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownik z Ukrainy › Re: pracownik z Ukrainy
  • Data: 2006-09-07 15:06:34
    Temat: Re: pracownik z Ukrainy
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 7 Sep 2006 14:42:40 +0200, użyszkodnik "Tomasz"
    <s...@b...com> napisał:

    > Na produkcję na dalekim wschodzie może pozwolić sobie tylko wielka firma
    > Ale produkcja butów w Chinach to moim zdaniem jest pomyłka.
    > Problem w tym, że buty to jest towar gdzie często zdarzają się reklamacje.

    to zalezy od ich ceny,
    jesli buty są tanie w detalu to nikt nie będzie biegał z reklamacją
    tylko kupi nowe,ładne,zaś ilość upierdliwców reklamujacych
    chińszczyzne jest na tyle mała że przy marżach detalicznych na
    poziomie 40% można sobie pozwolić raz na jakiś czas wymienic takiemu
    na nowe i skończyć temat

    jak wyglada sprawa faktur u Chińczyków to oddzielny temat

    > Buty trzeba dobrze zrobić.
    > A Chińczycy nie odpowiadają za reklamacje.
    > Wysłanie zepsutych butów do naprawy do Chin kosztoałoby więcej niż nowe
    > skórzane kozaki.
    > Dlatego nikt im reklamacji nie wysyła i oni sobie robią co chcą.

    owszem, tyle że kupowanie chińszczyzny nie oznacza kupowania odd razu
    w Chinach, Chińczycy mają swoje centrum w Wólce Kosowskiej pod
    Warszawą, setki stoisk. Jak w jednym sprzedadzą lipe to następnym
    razem pójdziesz do innego.
    Chcesz lepszy towar ???
    Po drugiej stronie ulicy dobudowało się centrum tureckie, a kawałek
    dalej wietnamskie. Do koloru i wyboru, z reklamacjami i bez.

    > Ale niedługo nasze zakłady zbankrutują.
    > No to Polacy będą musieli tą lipę kupować.
    > Sami sobie te buty będą podklejać.

    patrz wyżej

    > Ja to to wszystko czarno widzę.
    > Nie wiem kto będzie w tej Polsce pracował.

    ci którzy umieją myśleć

    --
    futszaK
    601061867