PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy › Re: pracownicy
    From: "kantor" <k...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracownicy
    Date: Tue, 24 Oct 2006 09:56:59 +0200
    <ehae31$mdm$1@nemesis.news.tpi.pl> <ehasfe$r48$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ehd8jo$23rd$1@news.mm.pl> <b1d20$453a3b4c$540a49d2$27910@news.chello.pl>
    <ehdna4$29tu$1@news.mm.pl> <ehdof2$3fs$1@news.dialog.net.pl>
    <ehdq1a$prl$1@news.mm.pl> <ehdskk$7q0$1@news.dialog.net.pl>
    <ehdth6$j4$1@news.mm.pl> <ehduie$9j7$1@news.dialog.net.pl>
    <ehfqb9$81o$3@news.dialog.net.pl> <ehgr9t$4n2$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ehi1cq$8in$1@news.dialog.net.pl> <ehikoc$854$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ehj3sn$7q5$1@news.dialog.net.pl> <ehkbp7$anl$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:ehkbp7$anl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    [ciach]
    > Jotte
    [ciach]
    > Kira

    Każdy kij ma dwa końce - ale proca ma trzy :)
    Myślę że oboje macie racje - tyle że macie na myśli inne aspekty.
    Ja korzystam z grafika - i rzeczywiście wygląda to mniej więcej tak :

    Zapotrzebowanie - ikony o rozmiarze AxA :
    - Szpilka wkłuta (zauważcie - że tu jasno określam czego chce)
    - Szpilka niewkłuta
    - Lupa z plusem - przybliż
    - Lornetka - wyszukaj
    (Ale jest tez sekcja trudniejsza - w której nie podaję czego chcę)
    -Magazyny - odpowiednio (Dodaj / Edytuj / Wykreśl / Przeglądaj )
    - Rozliczenia - j.w.

    Tak to wyglada w praktyce.
    Część rzeczy grafik ma zasugerowanych - a reszte musi wymyslic sam.
    Jednak nie zdarzyło się jeszcze żebym realizację jakiegoś zapotrzebowania
    otrzymał na czas.
    (Więc może czas zmienić grafika)
    Szczerze mówiąć w/w osoba nie pracuje zespołem - wykonuje prace "solo".
    Co do solidnego wykonywania obowiązków - pomimo ustalonego (w pierwszym
    zleceniu) standardu występuje co następuje :
    - Prace przychodzą w różnych formatach
    - Prace są w różnych rozmiarach
    - Część z nich jest robione "na odpieprz" (utracona ostrosc przy
    renderowaniu, literówki w texcie)

    Więc nawet pominąwszy fakt że terminy są zawalane -
    mamy sytuacje w której grafik sumiennie wykonuje swoje zlecenie
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    tyle że dle mnie takie wykonanie jest bezwartościowe
    bo ma sie nijak jakością do poprzednich które odrzucałem dotad aż dostałem
    co chiałem.

    Zaznaczę że nie jestem pracodawcą - jedynie kierownikiem projektu do którego
    potrzebne są
    elementy graficzne. Grafik pracuje - tyle ze ja nie otrzymuje niczego co by
    mnie zadowalało.
    A kapryśny nie jestem - wystarcza mi zachowana kolorystyka, czytelny text
    (jeżeli text występuje),
    brak literówek w tym texcie - i żeby to było wygenerowane w odpowiednim
    formacie, rozmiarze i z odpowiednią
    ostrością. W treść właściwie nie ingeruję.

    No i kto jest winny ? Ja - że nie wzielem kartki i flamastrow i nie zrobilem
    projektu każdej pracy
    w wyniku czego grafik mial nadmiar pracy zwiazanej z wymyslaniem projektu
    (wiec uczynil to kosztem pozostalych zadan wymaganych do przygotowania w/w
    projektu)
    <Wszak prace otrzymuje - tylko jakosc mi nie odpowiada nierzadko>
    Gdybym mial osobiscie robic kazdy projekt zeby grafik nie musial wymyslac -
    to na cholere mi grafik ?

    Pozdrawiam
    kantor