PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy › Re: pracownicy
    From: robbi <r...@n...frompoznan.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracownicy
    Date: Sat, 21 Oct 2006 10:21:46 +0200

    jacek01g napisał(a):

    > Często też można usłyszeć "u nas można zarobić w zależności od umiejętności
    > i od tego co pracownik jest w stanie z siebie dać". Jak nie jest w stanie z
    > siebie dać bo ma mało doświadczenia to oczywiście oferowana jest praca na
    > czarno, bo "som wysokie koszty pracy" i "nie płacimy dużo osobom bez
    > doświadczenia". Jak ktoś ma doświadczenie to na ogół pada stwierdzenie że
    > "pańskie doświadczenie nie jest nam potrzebne wiec płacimy tak jakby
    > pan/pani go nie miał/miała" czyli mało. Jak już ktoś ma pożądane
    > doświadczenie i umiejętności i nie ma wyjscia wtedy okazuje się że jest za
> [...]

    Ja bym do tego dorzucil b. popularna wsrod polskich pracodawcow
    "pieczarkowa metode zarzadzania"

    Termin ten uslyszalem po raz pierwszy od kumpla z pracy jakies 6 lat
    temu (tak wiec jest to metoda z tradycjami;>) - na szczescie w firmie w
    ktorej pracowalismy nie dane nam bylo empirycznie jej doswiadczyc.

    Na czym ona polega?
    Otoz przepis jest bardzo prosty:
    - bierzesz pracownikow
    - zasypujesz ich gn...jem
    - jak tylko ktorys z nich wystawi łepek ponad - ucinasz.

    Sad but true.

    --
    pzdr
    robbi