PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca - zwiazki zawodowe › Re: pracodawca - zwiazki zawodowe
  • Data: 2006-08-08 20:11:43
    Temat: Re: pracodawca - zwiazki zawodowe
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:ebapgp$f7s$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:ebap4s$pq7$1@news.onet.pl Jagna W.

    > Co do czego? Co napisałem w sposób niejednoznaczny lub w inny sposób
    > utrudniający zrozumienie?

    Co ma fakt jeżdżenia pracownika na delegacje związkowe do przychodu firmy?

    > Odkrywcze stwierdzenie. ;)

    Z czym więc polemizujesz?

    > A ja proszę o czytanie ze zrozumieniem.

    I vice versa. Przecież Nixe napisał, że pracodawca nie ma obowiązku ponosić
    kosztów niezwiązanych z przychodem.
    Koszty delegacji związkowych nie stanowią przychodu firmy. Zatem pomimo
    tego, ze na delegacje jeździ pracownik, to pracodawca nie musi płacić mu
    diet.

    JW.