PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca dzwoni podczas urlopu › Re: pracodawca dzwoni podczas urlopu
    From: "Hankiel" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracodawca dzwoni podczas urlopu
    Date: Thu, 15 Mar 2007 19:57:21 +0100

    Użytkownik "Kroket" <kroket@BEZ_MIELONKI_op.pl> napisał w wiadomości
    news:etbvi5$in1$1@news.onet.pl...
    > Niezaleznie od podstw prawnych, gdybys zglosil sie do mnie, oddalbym te
    > pol godziny. Serio. Po czym obcinal premie (pensje) za kazda minute
    > spedzona w internecie, kiblu, przy kawie i kanapce oraz patrzyl na zegarek
    > kiedy przychodzisz do pracy i z niej wychodzisz.

    Bo widzisz - ja na przyklad, jak jestem na urlopie to nie odbieram
    telefonu - wcale i od nikogo. Mam dwie komorki - jedna o ktorej wie
    pracodawca (i ta mam wylaczona na urlopie (z ustawiona wiadomoscia na
    poczcie glosowej ze wyjechalem na urlop i wroce wtedy a wtedy) i druga o
    ktorej wie tylko waskie grono znajomych (i bezwzglednie zaden znajomy z
    pracy, chocby nie wiem jakim przyjacilem byl). Jest jeszcze telefon
    stacjonarny, ale i na to jest bardzo proste wyjscie - mianowicie NIGDY i
    PRZENIGDY jak jestes na urlopie, nie odbieraj go osobiscie. Przewaznie
    mieszka sie w domu, z
    zona/kochanka/przyjacielem/wspolokatorem/matka/babci
    a/ojcem czy kims innym.
    telefon odbiera kto inny i mowi ze wyjechales na urlop i wrocisz wtedy a
    wtedy (i tu podaje termin na 1 dzien przed koncem urlopu) Proste i
    skuteczne. Brak kontaktu z pracownikiem to szczesliwy i udany urlop. To
    dewiza dobrego pracownika.