PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca dzwoni podczas urlopu › Re: pracodawca dzwoni podczas urlopu
  • Data: 2007-03-15 20:21:12
    Temat: Re: pracodawca dzwoni podczas urlopu
    Od: "Kroket" <kroket@BEZ_MIELONKI_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hankiel" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:etc4kq$8qu$1@inews.gazeta.pl...

    [...]
    > wtedy (i tu podaje termin na 1 dzien przed koncem urlopu) Proste i
    > skuteczne. Brak kontaktu z pracownikiem to szczesliwy i udany urlop. To
    > dewiza dobrego pracownika.

    Widzisz, mnie do lez bawia osoby, ktore kozakuja za plecami pracodawcy. Ot,
    takie popisy przed kolegami. Nie stac ich na rzeczowa dyskusje z pracodawca
    bo wiedza, ze do ich pracy mozna miec zastrzezenia. Mimo to, zamiast wziac
    sie w garsc, wola utwierdzac siebie i innych w przekonaniu, ze gdyby tylko
    chcieli, rozlozyliby pracodawce na lopatki w piec minut.

    Pozdr. Filip