PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca dzwoni podczas urlopu › Re: pracodawca dzwoni podczas urlopu
  • Data: 2007-03-15 18:28:07
    Temat: Re: pracodawca dzwoni podczas urlopu
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zywy wrote:

    > Witam,
    >
    > Taki casus do rozwiazania: jestem na urlopie, szef usilnie dzwoni na
    > moj prywatny numer telefonu, w koncu odbieram i odpowiadam uprzejmie
    > na kilka pytan zwiazanych z praca, dodatkowo na prosbe szefa spedzam,
    > powiedzmy, pol godziny na rozwiazanie pewnego problemu, po czym
    > informuje go o efektach mojej pracy. Po wszystkim powracam do
    > odpoczynku zniesmaczony zaistniala sytuacja.
    >
    > Czy sa jakies podstawy prawne, by odliczyc sobie te godzine spedzona
    > na pracy podczas urlopu od wykorzystanego urlopu? lub najlepiej caly
> [...]

    a jak np. potrzebujesz urwac sie z pracy 2 godziny wczesniej
    to szef zachowuje sie wobec Ciebie normalnie czy szuka podstaw
    prawnych ?

    jesli to pierwsze to chyba mozna mu wbaczyc skoro napisales
    ze prosil (a nie zazadal od Ciebie), a jesli to drugie
    to moze czas pomyslec o pracy w ktorej nie bedzie takich
    dziwnych problemow