PracaGrupypl.praca.dyskusje › prace użyteczne społ.

  • 1. Data: 2006-01-13 18:37:21
    Temat: prace użyteczne społ.
    Od: "filigaro" <f...@o...pl>

    1.co można wykonywać w ramach tych prac (10 godz. tygodniowo) z urzędu pracy
    ( np. sprzątanie miasta , czy coś innego)
    2.czy przy skierowaniu jest uwzgl. wykształcenie
    f.

  • 2. Data: 2006-01-14 13:56:03
    Temat: Re: prace użyteczne społ.
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    filigaro napisał(a):
    > 1.co można wykonywać w ramach tych prac (10 godz. tygodniowo) z urzędu pracy
    > ( np. sprzątanie miasta , czy coś innego)

    Sprzątanie, kopanie pod instalacje, sadzenie zieleni, sypanie piasku,
    soli w zimie, itp (pewnie jest tego sporo - to mi akurat teraz się
    przypomniało)

    > 2.czy przy skierowaniu jest uwzgl. wykształcenie

    Niestety nie. Możesz być prawnikiem, czy doktorem ekonomii, tak samo jak
    i hydraulikiem po zawodówce - nie masz pracy - masz iść tam, gdzie Cię
    kierują... A nazwiska idą "za listą" jak to określiła pani w UP, nie za
    wykształceniem...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka