PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca zwiazana z lotnictwem › Re: praca zwiazana z lotnictwem
  • Data: 2003-05-29 22:19:43
    Temat: Re: praca zwiazana z lotnictwem
    Od: "Adrian" <a...@p...remove-this.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Elfka" <k...@g...pl.NOSPAM> napisał w
    wiadomości news:3ECE61A3.6040209@gazeta.pl.NOSPAM...
    On 2003-05-22 22:01, Adrian wrote:

    > A Szanowna Kolezanka tez studiuje na MEiLu?
    Niestety nie, choc bardzo chciala i to wlasnie inzynierie
    bezpieczenstwa. Jednak ojciec mnie w jakis magiczny sposob przekonal, iz
    nie wytrzymam ze smarem za paznokciami. Nie wiem jak moglam w to
    uwierzyc! I skonczylam na ISiu.
    A wracajac do tematu: Na drzwiach Instytutu Lotnictwa jest kartka, iz
    poszukuja inzynierow. Nie wiem w jakim celu, ale warto sie blizej
    dowiedziec w czym rzecz :)
    ***************************

    Kartka wisi juz baaaardzo dlugo :) Nie wiem o czym to swiadczy, ale jest
    podejrzane ;-)
    Zaluj, zaluj, ze nie na MEiLu skonczylas :) mialabys doborowe towarzystwo i
    kameralny nastroj podczas zajec na bezpieczenstwie :) (w tej chwili mamy
    nawet grupy po kilka osob :)
    Smaru za paznokciami nie uswiadczylem, ale calek, rozniczek, przeplywow,
    termodynamik... oj, co sie nacierpialem to moje :)
    Pozdrawiam,
    Adrian.
    P.S. Zeszlismy troche z tematu,wiec moze ew. na priva, hm? :)