PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca zwiazana z lotnictwem › Re: praca zwiazana z lotnictwem
  • Data: 2003-05-31 18:04:02
    Temat: Re: praca zwiazana z lotnictwem
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-05-30 00:19, Adrian wrote:

    > Kartka wisi juz baaaardzo dlugo :) Nie wiem o czym to swiadczy, ale jest
    > podejrzane ;-)
    > Zaluj, zaluj, ze nie na MEiLu skonczylas :) mialabys doborowe towarzystwo i
    > kameralny nastroj podczas zajec na bezpieczenstwie :) (w tej chwili mamy
    > nawet grupy po kilka osob :)
    > Smaru za paznokciami nie uswiadczylem, ale calek, rozniczek, przeplywow,
    > termodynamik... oj, co sie nacierpialem to moje :)
    > Pozdrawiam,
    > Adrian.
    > P.S. Zeszlismy troche z tematu,wiec moze ew. na priva, hm? :)

    Alez skad, jestesmy wciaz w temacie ;)
    Nawet jesli kartka wisi bardzo dlugo to i tak warto tam zajrzec i sie
    dowiedziec, praca sama nie przyjdzie co nie? A tak kto wie...

    Calki, rozniczki, geometria wykresla niestety byla wszedzie plus
    chemiczne smierdzace opary...
    No coz, u mnie na roku chlopak to rodzynek niemal byl ;)

    Pozdrawiam
    Elfka

    --
    pozdrawiam