PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca zwiazana z lotnictwem › Re: praca zwiazana z lotnictwem
  • Data: 2003-05-23 18:00:03
    Temat: Re: praca zwiazana z lotnictwem
    Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-05-22 22:01, Adrian wrote:

    > Nie ma za co :)
    > Najwspanialszy wydzial rzeczywiscie jest w Warszawie :)
    > Ale jestem gotowy do przeprowadzek, jak na razie bowiem nie jestem zwiazany
    > z zadnym miastem "na powazniej".
    > A Szanowna Kolezanka tez studiuje na MEiLu?

    Niestety nie, choc bardzo chciala i to wlasnie inzynierie
    bezpieczenstwa. Jednak ojciec mnie w jakis magiczny sposob przekonal, iz
    nie wytrzymam ze smarem za paznokciami. Nie wiem jak moglam w to
    uwierzyc! I skonczylam na ISiu.
    A wracajac do tematu: Na drzwiach Instytutu Lotnictwa jest kartka, iz
    poszukuja inzynierow. Nie wiem w jakim celu, ale warto sie blizej
    dowiedziec w czym rzecz :)

    Elfka

    --
    pozdrawiam