PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca zdalna dla inżyniera - czy to w ogóle możliwe????

  • 1. Data: 2003-10-13 14:47:23
    Temat: praca zdalna dla inżyniera - czy to w ogóle możliwe????
    Od: "Jaro735" <j...@N...SPAMop.pl>

    Witam

    Słyszałem, że polscy informatycy - programiści pracują dla zachodnich firm
    (głownie niemieckich)
    zdalnie (nie wychodząc z domu [w Polsce]). Podobno jest to rodzaj pracy
    stałej, na kontrakt (czy coś takiego)

    Czy inżynier (z doświadczeniem, z "narzędziami" (komputerem i legalnym
    oprogramowaniem), łaczem internetowym, itp.) może pracować
    zdalnie jako np. projektant - konstruktor CAD,
    dla polskiej lub zagranicznej firmy ???

    Technicznie jest to wykonalne......ale jak wygląda to od strony prawnej??

    I czy w ogóle jest to możliwe/praktykowane ??

    Jeśłi tak to gdzie szukać takiej(ich) firm(y) ??

    Czekam na Wasze opinie i zapraszam do dyskusji!

    Z góry dziękuje za odpowiedzi!

    Pozdrawiam

    J. Jarocki

  • 2. Data: 2003-10-13 17:34:01
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    przeczytaj dzisiejszy dodatek do wyborczej

  • 3. Data: 2003-10-13 20:56:56
    Od: "Bartek" <S...@d...p>

    Sporo bylo w ostatniej Wyborczej...

    Mysle ze w Polsce to raczej raczkuje...i tak bedzie do konca.

  • 4. Data: 2003-10-14 07:49:14
    Od: "michał t" <l...@p...pl>

    Użytkownik Bartek
    > Sporo bylo w ostatniej Wyborczej...

    no....podali też że na pl.praca oferowana jest 200 ofert dziennie :-)

    > Mysle ze w Polsce to raczej raczkuje...i tak bedzie do konca.

    Do końca czy raczej 'do odwołania' ;-)
    Kiedyś się rozwinie....szkoda miejsca w biurach...
    A co do praktyk to osobiście wolałbym uczyć się w obecności doświadczonej
    osoby.

    pozdro

  • 5. Data: 2003-10-14 09:15:52
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Tue, 14 Oct 2003 09:49:14 +0200
    "micha? t" <l...@p...pl> wrote:

    > U?ytkownik Bartek
    >
    > no....podali te? ?e na pl.praca oferowana jest 200 ofert dziennie :-)

    Kurde, jak oni w innych dzialach maja tak samo "zdolnych" i "znajacych
    temat" dziennikarzy jak w tym, to strach ogarnia.

    PS: zaloze sie, ze te 200 ofert wzielo sie stad, ze za kazdym razem jak
    sciagaja posty z serwera news, to widza numerek 200, a nie wpadlo im do
    glowy, ze to total number a nie tylko nowe...

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 6. Data: 2003-10-15 08:29:28
    Od: "Bartek" <S...@d...p>

    > no....podali też że na pl.praca oferowana jest 200 ofert dziennie :-)

    bo to wszystko jest takie ohhhi ahhh w teorii.......... :))