PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca zdalna a zespół - czemu nie zawsze się udaje? › Re: praca zdalna a zespół - czemu nie zawsze się udaje?
  • From: "mark" <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca zdalna a zespół - czemu nie zawsze się udaje?
    Date: Fri, 11 May 2007 00:18:16 +0200

    [...]
    > Po pierwsze - w pracy tego typu kluczowym zagadnieniem jest określenie
    > obowiązków, kompetencji i wynagrodzeń. Zwłaszcza z tym ostatnim bywa różnie
    > (delikatnie mówiąc), co moim zdaniem sprawia, że zespół w pewnym momencie
    > "staje".
    [...]

    Na te i inne bolaczki czy choroby jest jedno lekarstwo - UMOWA.
    Precyzyjna, rzeczowa, formalna umowa podpisana przez zleceniodawce
    i zdalnego pracownika PRZED rozpoczeciem pracy.

    Obie strony, jesli zamierzaja podchodzic do sprawy uczciwie, powinny
    dazyc do podpisania umowy. Jesli ktoras ze stron nie ma na to ochoty,
    zaczyna krecic itp., zyczymy powodzenia i rozstajemy sie bez zalu.
    I dzieki temu nagle 90% problemow z praca zdalna znika jak reka
    odjal. Swiadomosc, ze sie jednak podpisalo jakis papierek, a nie tylko
    luzno pogadalo przez maila czy skype'a, dziala na czlowieka dziwnie
    motywujaco, zarowno jesli chodzi o przylozenie sie do pracy i zrobienie
    jej w terminie, jak i zaplacenie za nia.

    Kiedys zdarzylo mi sie zlecic cos komus zdalnie bez umowy i wole tego
    horroru nie powtarzac. Od tego czasu zawsze podpisuje ze zleceniobiorca
    umowe i jak dotad zero wpadek. Tak ze polecam.

    --
    mark