PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca zdalna a zespół - czemu nie zawsze się udaje? › Re: praca zdalna a zespół - czemu nie zawsze się udaje?
  • Data: 2007-05-12 09:47:29
    Temat: Re: praca zdalna a zespół - czemu nie zawsze się udaje?
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk wrote:

    > Tyle mi przychodzi na myśl w pierwszej kolejności. W dużej mierze
    > opieram się na własnych doświadczeniach w pracy na odległość w opisanej
    > wcześniej firmie. I trochę na teorii zarządzania, bo część punktów
    > dotyczy standardowego zespołu.

    Interesujacy watek i pouczajace spostrzezenia. Czy mialbys cos do
    powiedzenia o zdalnie wykonywanych projektach niekomercyjnych, czyli
    takich, gdzie nie ma motywacji/sankcji finansowej za nie wykonanie
    zadan, a autorytet lidera nie jest podparty oficjalnie pelniona rola
    managera czy szefa, zas na spotkania w realu albo telekonferencje nie ma
    po prostu srodkow? dolozmy do tego zespol skladajacy sie z
    niedoswiadczonych studentow i licealistow.
    Nie jestem zaangazowana w takie rzeczy obecnie, ale podczas studiow i
    wczesniej bylo tego troche i procent rzeczy, z ktorych nic nie wyszlo,
    byl dosc duzy. Wlasciwie w swietle wylozonej przez Ciebie teorii
    nalezaloby raczej uznac procent sukcesow za niesamowicie duzy. :) Teraz
    wracam mysla do tamtych projektow i probuje zidentyfikowac bledy - mam
    swoje przemyslenia, ale chetnie wysluchalabym Twojej opinii na temat
    takiej dosc skrajnej sytuacji.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533