PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca za granica , jakie formalnosci trzeba zalatwic w kraju › Re: praca za granica , jakie formalnosci trzeba zalatwic w kraju
    From: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca za granica , jakie formalnosci trzeba zalatwic w kraju
    Date: Fri, 12 Nov 2004 01:35:03 +0100

    In article <cn0ifg$1vf$1@nemesis.news.tpi.pl>, gosc wrote:
    (ciach)
    > sprawa podatkow jest dosc namieszana i sliska, to co napisalem to tylko
    > ogromny skrot

    Zgadzam się ze wszystkim w 100%, sam przerabiałem wszystkie te punkty.
    W ogólności, jeśli nie czujesz się na siłach sam przekopać się przez
    wszystkie przepisy skarbowo/zusowe/konwencje, to nalepiej jest iść do
    doradcy podatkowego. Ale to naprawdę nie jest czarna magia - mi się
    udało bez fachowej pomocy dość skutecznie przekonać US, że nie należy
    im się ode mnie ani grosz :)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH