PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca za granicą › Re: praca za granicą
  • Data: 2002-07-18 10:10:04
    Temat: Re: praca za granicą
    Od: Tomasz Misiak <t...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    r...@p...onet.pl wrote:

    > Witam Wszystkich,
    >
    > Czy oby na pewno najwieksze ?
    > Mam kumpla, ktory pracuje w Irlandii (Dublin). Ja pracuje w DE. Porownalismy
    > mniej wiece pensje w IT i koszty zycia.
    > To powiedzial, ze w porownaniu z Irlandia to Niemcy sa znacznie lepsze (wyzsze
    > zarobki i nizsze koszty utrzymania).
    > A na dodatek jak on chcial miec telefon komorkowy czy tez karte kredytowa to
    > rzadali dosc wysokich kaucji (w DE z czyms takim sie nie spotkalem).
    >
    > Pozdrowka,
    > Rafal

    Ja jestem na razie w PL, więc na pewno nie wiem więcej od ciebie, ale
    przeglądałem oferty dla web developerów (PHP/MySQL/Apache).
    W U$A - 5 TYS USD/mies minimum.
    Ireland - 4 TYS EURO/mies minimum.

    wynajęcie bardzo taniego pokoju - USA - 300 usd/mies
    Ireland - 500 Euro/mies (ale mało
    realne znalezienie).