PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w wakacje dla studenta › Re: praca w wakacje dla studenta
  • Data: 2002-02-18 21:12:19
    Temat: Re: praca w wakacje dla studenta
    Od: "Weronika Rudnicka" <v...@i...mikrus.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy aby napewno?
    Na pewno - sztampowe cv i zupełnie nieciekawy lm. Niestety, ale to jest
    pierwsze kryterium oceny pracownika.
    Dlatego ta pani nie dostaje odpowiedzi, bo nie jest w stanie pracodawcy
    niczym zainteresować.

    > brrrrrrrr
    Nie brrrrr, tylko sytuacja na rynku. W końcu muszę wydawać na pracowników
    moje pieniądze. Jaki mam interes w wydawaniu pieniędzy na osobę bez
    doświadczenia, tylko z wiedzą czysto ze studiów, a więc wiedzą dość płytką,
    skoro za te same pieniądze mam kilkudziesięciu potencjalnych pracowników po
    różnych szkoleniach, obytych z rynkiem pracy, bo będących w wirze pracy? Jak
    widzisz żadnych. ! A na eksperyment po prostu szkoda mi pieniędzy. I przez
    najbliższe lata tak po prostu będzie.