PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w szkole - może ktoś wie › Re: praca w szkole - może ktoś wie
    From: Adelajda <A...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w szkole - może ktoś wie
    Date: Tue, 11 Oct 2005 13:12:56 +0200

    badzio napisał(a):

    > Policealna szkola z reguly jest prywatna

    Witam!
    Dopiero dziś przeczytałam wszystkie posty (kilka dni bez kompa).
    Dzięki wszystkim za informacje, sporo się dowiedziałam. Ja nadal czekam
    na odpowiedź (może do końca tygodnia się wszystko wyjaśni.

    Dla wyjaśnienia szkoła jest prywatna na zasadach (warunkach) szkoły
    państwowej (pewne warunki = dofinansowania); zajęcia mają być w soboty i
    niedziele (na razie zaoczni); zaproponowano mi umowe zlecenie (płatne za
    godzine lekcyjną); nie mam innego zatrudnienia czyli obowiązuje mnie
    umowa zlecenie z ZUSami

    pozdrawiam

    PS. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś spostrzeżenia to czekam na komentarze.