PracaGrupypl.praca.dyskusje"praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat? › Re: praca w młodym zespole - tj. do ilu lat?
  • Data: 2005-08-31 10:11:41
    Temat: Re: praca w młodym zespole - tj. do ilu lat?
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <df3u3l$hks$1@inews.gazeta.pl>
    Marek napisał(a):

    > Trochę relaksu w pracy, to dobra rzecz jeżeli zejdzie na niego 30% czasu,
    > to uważam że coś w firmie nie gra :)

    A według mnie to trochę źle liczysz. To proste zagadnienie na ekstremum
    funkcji. Tak dobrać parametry, by w określonym czasie to ekstremum (w tym
    wypadku wartość maksymalna) było jak najwyższe. A że wychodzi dla kogoś
    30%, a mimo tego ta wartość maksymalna jest wyższ niż u innych to co w tym
    złego?

    > Osobiście popieram również browarek w czasie pracy, jeżeli umysłu nie zamuli
    > a z lekka odmienny stan świadomości pomoże przy rozwiązaniu problemu :)

    I od preferencji osobistych. Mnie tai browarek tak rozleniwia, że nie ma
    mowy o pracy.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała